Na tropie trendów z Marią Sharapovą

Dla wszystkich fanów Marii tegoroczna edycja US Open będzie raczej smutnym wydarzeniem. Rosjanka z powodu nawracającej kontuzji barku musiała wycofać się z ostatniego Wielkoszlemowego turnieju w sezonie. Sharapova nie pozostaje jednak bierna. Jej kolekcja cukierków właśnie skończyła rok i z tej okazji w Nowym Jorku odbyło się przyjęcie celebrujące rocznicę Sugarpovej. Na tym evencie Maria zdradziła reporterom kilka sekretów odnośnie jej modowych inspiracji, zdrowego trybu życia i akcesoriów bez których nie rusza się z domu.

postwordpress708885853_Sugarpova_NYC_067_122_363lo

Chodzisz na wiele eventów- kto jest twoim ulubionym projektantem ubrań na czerwony dywan?
W tej chwili mam na sobie Davida Komę, czuję, że on jest bardzo związany z Sugarpovą, bo na prawie wszystkich przyjęciach promujących moją linię cukierków mam go na sobie. On jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych projektantów. Uwielbiam też Sarę Burton z domu mody Alexander McQueen, lubię też Marca Jacobsa i jego linię dla Louis Vuitton.

A co z ubieraniem się na co dzień?
Na co dzień lubię trochę prostszy styl chociaż lubię mocne, teatralne, ręcznie robione dodatki. Rick Owens, Isabel Marant i Chloé to moje ulubione ubrania na codzienne okazje.

Porozmawiajmy o urodzie! Czy masz jakieś akcesoria kosmetyczne bez których absolutnie nie możesz się obejść?
W mojej pracy najważniejsze są dla mnie kremy do opalania, ponieważ właściwie każdy trening i mecz odbywają się na słońcu. Obecnie używam linii organicznej marki Coola. Na co dzień nie noszę zbyt dużo makijażu, a jeśli już zaczynam się malować to japońską linią kosmetyków Kanebo, szczególnie polecam ich tusz do rzęs

Jaki był ostatni produkt kosmetyczny, który kupiłaś?
Pomadka do ust marki Chanel

Czy Twój chłopak doradza Ci w kwestiach mody?
Właściwie to on ma lepszy gust ode mnie (śmiech). Mówiąc poważnie, on ma naprawdę świetny styl i wyczucie, więc przed każdym wyjściem radzę się go i pytam czy jest dobrze. Również jeśli chodzi o prezenty jest bezbłędny. Wszystkie upominki od niego są absolutnie w moim guście, a to naprawdę spora sztuka, zadowolić mnie w kwestiach mody i akcesoriów.

Sugarpova kończy rok, a ty postanowiłaś iść naprzód i dodałaś do swojej linii cukierków akcesoria w postaci koszulek, biżuterii i kosmetyczek. Dlaczego postawiłaś na taki krok?
Od początku wszyscy pokochali logo Sugarpovej czyli czerwone usta. Postanowiłam więc, że będą one dobrze wyglądały również jako np. kolczyki czy nadruk na T- shircie.

Jesteś międzynarodową gwiazdą sportu, która słynnie z nienagannej figury. Czy w Twojej diecie jest miejsce na słodycze?
Tak, jak najbardziej, kocham słodycze! Dlatego też właśnie moja pierwsza firma zajmuje się właśnie słodkim biznesem. Mam to szczęście, że codziennie bardzo dużo trenuje dlatego też nie widać, że pochłaniam ogromne ilości słodkości. Staram się oczywiście wszystko równomiernie zbalansować w mojej diecie, ale na Sugarpovą zawsze znajdzie się miejsce

Co kochasz ubierać gdy jesteś na korcie?
Od dziecka noszę stroje firmy Nike. Od 2009 roku mam w tej firmie swoją własną kolekcje i świetnie się w tym odnajduje. Lubię na korcie czuć się elegancko, ale jednocześnie komfortowo. W moich strojach największą wagę przywiązuje do szczegółów, które ubarwiają mój cały outfit i dodają mu niepowtarzalnego charakteru

Leave a Reply

