Maria w programie Larry’ego Kinga!

10 września 2013 roku Maria Sharapova była gościem w programie Larry’ego Kinga.

Larry King to amerykański dziennikarz, który przez 25 lat był pracownikiem stacji CNN. Zajmuje się poważną publicystyką, rozmawiał z wieloma ważnymi personami m.in. z Margaret Thatcher, Michaelem Jordanem, Monicą Levinsky, Michaiłem Gorbaczowem czy Tonym Blairem. Był gospodarzem programu “Larry King Live” , którego emisja zakończyła się w grudniu 2010r.  Obecnie prowadzi show “Larry King Now” i to właśnie w tym programie ostatnio gościła Maria.

Z Facebooka Marii:

“Jestem gotowa na rozmowę z Larrym Kingiem.”

larry1005828_10151574667767680_1645608183_n

Z twittera:

“W studiu z Larrym Kingiem!”

larry2BT00RrhCcAAoomK

W wywiadzie Maria opowiedziała m.in. o tym, że nie zawiera przyjazni z tenisistkami:

“To jest bardzo indywidualny i konkurencyjny sport. To jest dla mnie bardzo trudne wyobrazić sobie szczerą przyjaźń z zawodniczką, którą jutro z całych sił będę chciała pokonać na korcie. Każda z nas ma swój świat, to że gramy w tę samą dyscyplinę sportu nie oznacza, że mamy te same zainteresowania lub musimy spędzać razem wolny czas.”

O szybkim zerwaniu z trenerem Jimmym Connorsem:

“To zdecydowanie nie był dobry krok na tamtym etapie mojej kariery. Potrzebuje kogoś kto spojrzy na mnie z innej perspektywy niż moja i powie szczerze o mojej grze. Lubię słuchać krytycznych, ale rzetelnych uwag.”

O planach grania pod koniec października w Istambule mimo trwającej kontuzji barku:

“To jest w dalszym ciągu mój cel w tym sezonie, ale najpierw muszę wyleczyć mój bark. Zdrowie jest teraz najważniejsze.”

O Serenie Williams:

“Ona jest niesamowitą atletką, jest w stanie wygrywać tyle tytułów wielkoszlemowych, to niesamowite. W powietrzu jest coś innego, kiedy wychodzisz na mecz z kimś takim jak Serena.”

O sile mentalnej:

“Jestem bardziej mocna i nieustępliwa od moich przeciwniczek na korcie dlatego zdołałam wygrać tyle ważnych pojedynków w mojej karierze. Nastawienie i psychika to najważniejsze elementy tej gry.”

Oto cały wywiad Marii z Larrym w wersji video:

Leave a Reply

