Wywiad z Marią dla World Street Journal

Z okazji rocznicy wejścia na rynek Sugarpovej, czyli pierwszej, własnej firmy Marii Sharapovej, która zajmuje się produkcją słodkości, Rosjanka 20 sierpnia 2013 roku udzieliła wywiadu magazynowi World Street Journal. Rozmowę z tenisistką przeprowadział Lee Hawkins, który jest jednym z głównych dziennikarzy World Street Journal, magazynu wydawanego w Nowym Jorku i zajmującego się tematyką gospodarczą. Pomimo, że od rozmowy tenisistki z dziennikarzem minęły już trzy miesiące, wywiad ukazał się dopiero kilka dni temu.

Maria o zamieszaniu ze zmianą nazwiska na Sugarpovą podczas turnieju US Open:

“Przez krótką chwilę rozważałam taką opcję, ale zdecydowanie bardziej pod kątem zabawy niż poważnego myślenia. Jestem Marią zdecydowanie Sharapovą, Sugarpova to po prostu moja firma. Ale dzięki temu całemu zamieszaniu i plotkom Sugarpova osiągnęła jeszcze większy rozgłos na świecie i wszyscy o niej mówili, a więc ta plotka wyszła mi tylko na dobre. Poza tym nie mam czasu na zmianę nazwiska, orientowałam się, że zajęłoby mi to mnóstwo chwil i kosztowałoby wiele poświęceń (śmiech).”

O zaskakującej decyzji Marion Bartoli, która po wygraniu Wimbledonu przeszła na emeryturę:

“Nie jestem tym zaskoczona. To jest bardzo wymagający sport. Ludzie widzą nas tylko wtedy gdy wychodzimy na kort i gramy mecz, ale kamery nie pokazują naszego codziennego wysiłku na treningach i tego ile poświęcamy na to, aby dobrze grać. Marion zakończyła karierę w świetnym momencie, wygrywając Wimbledon. Jest mnóstwo rzeczy do zrobienia w życiu, założenie rodziny, bycie matką.”

O planowaniu bycia bizneswoman:

“Myślę, że od początku mojej kariery chciałam też zajmować się czymś innym. Gram w tenisa od 4 roku życia i od zawsze zdawałam sobie sprawę, że nie będę grała wiecznie. Perspektywa nic nie robienia przeraża mnie, więc zawsze organizuje sobie inne zajęcia. Chcę być w biznesie i chcę, aby moje nazwisko dalej było marką. Uwielbiam kreować nowe rzeczy, tworzyć, widzieć proces powstawania. Każda firma ma swój własny plan działania, inną nazwę, inny typ produkcji, konkurujemy ze sobą, ale to właśnie jest takie ciekawe i wciągające.”

O firmach z jakimi Maria podpisuje kontrakty reklamowe:

“Potrzebuje marki, która zrozumie to czym się zajmuje, zrozumie, że mam ograniczony czas w kalendarzu i przez prawie cały rok gram w różnych zakątkach świata. Lubię firmy, które wprowadzają coś nowego, unikatowego, które mają właśny pomysł na siebie i przekazują go innym.”

O konflikcie z Sereną, który miał miejsce w Londynie 2013:

“To już jest dawno za nami. Spotkałyśmy się i śmiałyśmy się z tej sytuacji. Odpowiedziałam na jej komentarz, bo jestem silną dziewczyną i nie zostawiam takich spraw, ale ta cała sprawa naprawdę między nami nie ma już znaczenia.”

henri bendel sugarpova accessory launch 13 (8)_bannerImageCrop

Oto cały wywiad Marii Sharapovej dla World Street Journal:

 

Leave a Reply

