Maria w Bogocie- konferencja prasowa, promocja Sugarpovej oraz pokazowy mecz.

Długo wyczekiwana przez fanów, (nie tylko tych z Kolumbii), wycieczka Marii do Bogoty w końcu nadeszła! Dla wszystkich fanów jak i dla samej Sharapovej wyjazd do stolicy Kolumbii miał szczególne znaczenie, ponieważ głównym celem tej wyprawy było zagranie meczu pokazowego, czyli pierwszego spotkania na korcie od 4 miesięcy, (w sierpniu tego roku Maria przez kontuzję barku została zmuszona do wycofania się z całej, drugiej części sezonu).

Sharapova do Bogoty przyleciała 5 grudnia i prosto z lotniska udała się na konferencje prasową z kolumbijskimi mediami.

Z twittera:

Bez tytułu

“Cześć Kolumbio! Jestem bardzo zadowolona, że tu jestem. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę Was wszystkich jutro na meczu.”

Na konferencji prasowej dziennikarze pytali Marię m.in. o jej pierwszą w życiu rakietę:

“Swoją pierwszą rakietę miałam w ręce w wieku czterech lat, w mieście w którym dorastałam czyli w Sochi, mój tata był wielkim fanem tego sportu i tak to się wszystko zaczęło.”

O Sugarpovą:

“Sugarpova to moja własna linia cukierków, żelków i innych słodkości. Dziś będzie miała swoją premierę tu w Bogocie, co bardzo mnie cieszy. Dziś więc będziecie mogli wszyscy ją skosztować u wyrobić sobie własne zdanie.”

O pobycie w Kolumbii:

“Byłam w wielu miejscach na świecie, ale w Kolumbii jestem po raz pierwszy. Nie mogę doczekać się zwiedzania i spotkania z tutejszą kulturą.”

Zdjęcia z konferencji:

large

d550fd68f617

tumblr_mxfkmjd7qg1s572c9o1_1280

Po konferencji prasowej Maria Sharapova udała się na premierę swojej linii słodkości- Sugarpovej w Kolumbii.

Bez tytułu333

“Jak doskonała jest ta sukienka od Dolce&Gabbana na premierę Sugarpovej w Kolumbii?”

large3

I kilka oficjalnych zdjęć z eventu Sugarpovej w Bogocie:

367217_231928_2

BawsqAoCcAEv0yh

6 grudnia przyszedł na czas na najważniejsze wydarzenie czyli mecz pokazowy pomiędzy Marią i Serbką Aną Ivanovic. Mecz pokazowy zakończył się zwycięstwem Any 6:1 1:6 12:10. Sharapova popełniła w nim 8 podwójnych błędów serwisowych, ale też tyle samo asów. Pomimo, że był to tylko mecz pokazowy, to jednak pojedynek ten stał na wysokim poziomie i obie tenisistki traktowały go jako solidne przygotowanie do nadchodzącego sezonu.

Podczas meczu Maria miała na sobie strój, który miał być jej outfitem na październikowy, kończący sezon- turniej mistrzyń, w którym nie zagrała z powodu kontuzji barku.

8a6de37567df

e52ufb5ad51adcbd

Na zakończenie swojego pobytu w Bogocie Sharapova napisała na twitterze:

Bez tytułu6555

“Po miesiącach przerwy i braku meczów, w końcu dziś wieczorem zrobiłam krok do przodu! Tęskniłam za tym bardzo! Dziękuję Kolumbio za tak ciepłe przywitanie. #wróciłamdogry.”

 

 

Leave a Reply

