Spotkanie Marii z dziećmi, które podają piłki podczas turnieju w Brisbane

27 grudnia w Brisbane (Australia), Maria Sharapova spotkała się na treningu z dziećmi, które podczas zaczynającego się jutro, pierwszego w sezonie, turnieju tenisowego Brisbane International, spełniają bardzo ważną funkcję: podczas meczu podają zawodnikom piłki.

Sharapova-ballkids-570x457

Z twittera:

Bez tytułu

“Przed kortem im. Pata Raftera na spotkaniu z dziećmi podającymi piłki w Brisbane.”

large

Z Facebooka:

Bez tytułu2

“Spotkanie z mediami po spotkaniu z dzieciakami…”

944838_10151784250432680_1987202597_n

Podczas krótkiej rozmowy z mediami Sharapova powiedziała:

“Miesiące, które mają przygotować do nowego sezonu minęły mi bardzo dobrze. Zaraz po tym, jak wyleczyłam kontuzję barku rozpoczęłam treningi. W porównaniu z innymi zawodniczkami nastąpiło to bardzo wcześnie, bo zaczęłam trenować już wtedy, gdy dziewczyny grały ostatni turniej w sezonie w Istambule. Bardzo tęskniłam za tym, żeby powrócić do rozgrywek i nie mogę się doczekać pierwszego meczu.”

“Mój bark czuje się bardzo dobrze. Dałam mu odpowiednio dużo czasu, aby odpoczął i doszedł do siebie. Jestem gotowa do gry na najwyższym poziomie.”

“Narazie moja współpraca z nowym trenerem-Svenem Groeneveldem, przebiega rewelacyjnie. Nowa osoba w drużynie wnosi również nowe, świeże spojrzenie i perspektywę niewidoczą dla mnie.”

“Turniej w Brisbane jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ pozwoli mi zobaczyć w jakim miejscu jestem w stosunku do innych tenisistek i co będę mogła poprawić już w Melbourne przed pierwszym Wielkim Szlemem w sezonie.”

“Kocham tenis, wiele osiągnęłam, ale czuję, że mam jeszcze duży zapas i mogę cieszyć się z kolejnych zwycięstw. To będzie długi rok, ale czekam na niego z niecierpliwością.”

 

Leave a Reply

