Drabinka turnieju Brisbane International/Konferencja prasowa Sharapovej

459337071_bannerImageCrop

28 grudnia turniejowa drabinka Brisbane International 2014 została rozlosowana i dzięki temu wiemy, jakie zawodniczki staną na drodze Marii Sharapovej do finału!

W turnieju Maria jest rozstawiona z numerem 3 i w pierwszej rundzie zmierzy się z Francuską Caroline Garcią. Bilans spotkań Marii z Caroline Garcia jest korzystny, do tej pory spotkały się dwa razy i oba te mecze wygrała Rosjanka. (French Open 2011 i Doha 2013).

MECZ  I RUNDY MARII SHARAPOVEJ Z CAROLINE GARCIA JUŻ W PONIEDZIAŁEK 30 GRUDNIA O GODZINIE 19:00 CZASU AUSTRALISJKIEGO, CZYLI O 10:00 RANO CZASU POLSKIEGO!

Kolejnymi zawodniczkami, które Sharapova może spotkać na swojej drodze do finału są: w II rundzie Ashleigh Barty  z Australii, w ćwierćfinale Hiszpanka Carla Suarez Navarro, a w półfinale Amerykanka Serena Williams (numer 1 światowego rankingu). Turniej w Brisbane ma dla Marii jak i dla wszystkich jej fanów specjalne znaczenie.

Będzie to bowiem pierwszy turniej Sharapovej od sierpnia, czyli od momentu, w którym odnowiła się u niej kontuzja barku.

29 grudnia Maria Sharapova pojawiła się na konferencji prasowej w Brisbane  Maria+Sharapova+2014+Brisbane+International+zzyOecNqJTJl

Wybrałam najciekawsze wypowiedzi Sharapovej:

“Kiedy robisz coś przez tyle czasu, czasami przychodzą momenty, w których potrzebujesz kogoś lub czegoś, co trochę podkręci twoje podejście. Nie grałam przez ostatnie kilka miesięcy z powodu kontuzji i tęsknota za turniejami sprawiła, że jestem nakręcona tak jak na początku mojej kariery.”

“Wiem do czego jestem zdolna na korcie, jeśli jestem całkowicie zdrowa i nie męczą mnie kontuzje. Muszę być zdrowa, kiedy ten warunek jest spełniony reszta układa się sama.”

“W karierze tenisowej czas leci bardzo szybko. Musisz sobie cały czas uświadamiać, że decyzje, które podejmujesz nawet mając 18, 19 lat mogą zaważyć na całej twojej tenisowej karierze. Musisz dbać o siebie, ludzi, którzy Cię otaczają i od najmłodszych lat musisz wiedzieć jak radzić sobie z trudami sezonu, mediami i całym tym biznesem.”

“Jestem bardzo zadowolona, że Sven Groeneveld został moim nowym trenerem. Już podczas naszej pierwszej rozmowy bardzo podobało mi się co ma do powiedzenia o tenisie. Lubię, kiedy ktoś jest uczciwy i mówi to co myśli. Sven świetnie zgrał się z innymi członkami mojego teamu i miło jest pracować w tak dobrej atmosferze.”

“Oczywiście ja i Grigor (chłopak Marii- tenisista), czasem rozmawiamy o tenisie, ponieważ mamy w pokoju pluszowego słonia, który ma na imię tenis😉 Na poważnie, w życiu jest o wiele więcej ciekawych tematów do rozmów niż forhendy i beckhandy. Mamy z Grigorem wiele innych zainteresowań, które sprawiają, że nasze życie jest ciekawe. Tenis to po prostu nasza praca.”

“Chciałabym w Brisbane zaprezentować ciężką pracę, którą włożyłam w treningu w przerwie między sezonami, ale nie mam żadnych oczekiwań w stosunku do siebie. Nie grałam od pół roku profesjonalnego meczu w tourze, więc wszystko może się wydarzyć.”

 

 

Leave a Reply

