Maria awansowała do kolejnej rundy turnieju Brisbane International!

Pierwszy mecz Marii Sharapovej po prawie półrocznej przerwie, spowodowanej kontuzją barku, już za nami.

Maria pokonała wczoraj o 10:00 rano czasu polskiego (19:00 czasu australijskiego), w meczu I rundy turnieju Brisbane International, Francuskę Carolinę Garcia wynikiem 6:3 6:0.

Maria od początku meczu dominowała i dyktowała swoje warunki, nie pozwalając młodej Francusce na przejęcie inicjatywy. Statystyki Rosjanki przedstawiają się imponująco. Sharapova zaserwowała 6 asów do tylko 1 podwójnego błędu serwisowego, uzyskała 26 wygranych piłek i zaledwie 10 własnych błędów.

BcuemfqCYAATSB1

Podczas meczu Maria miała na sobie strój swojego projektu z własnej kolekcji dla firmy NIKE na zimę 2014.

4c9b59a79124

Maria+Sharapova+Brisbane+International+Day+3qYUVCmTTiJx

Na swoich kontach na twitterze i facebooku, Sharapova podziękowała fanom za ciepłe przywitanie jej po tak długiej nieobecności na światowych kortach.

Z twittera Marii:

Bez tytułu

“To był wspaniały wieczór. Dziękuje #SharaFamily. #SzczęśliwaZPowrotu.”

Z Facebooka:

Bez tytułu2

“To był miły wieczór dla mnie po tak długim czasie nie grania turniejów. Dziękuję Brisbane za cudowne przywitanie.”

Wypowiedź Sharapovej na pomeczowej konferencji prasowej:

“Byłam bardzo zdeterminowana do tego, aby powrócić na kort. Minęło trochę czasu od mojego ostatniego meczu, moja cała ekipa również była podekscytowana i chciała, abym już grała mecz🙂 Kiedy usłyszałam, że będę grała w sesji wieczornej, miałam gęsią skórkę i cieszyłam się, że kontuzje już za mną. Nawet tydzień temu byłam szczęśliwa, że w końcu wyjdę na kort.”

“Nie stawiam przed sobą narazie żadnych wyzwań. Wracam po długim czasie nieobecności i powoli staram się nabierać pewności.”

“Nie koncentruje się na rezultatach innych tenisistek. Każda z nas ma swoją drogę, tenis to indywidualny sport i jestem skoncentrowana w 100% na moich wynikach.”

BcuzvsQCUAE6IG8

 

Leave a Reply

