Maria w III rundzie Australian Open!

Dzisiaj o 1:00 w nocy czasu polskiego (11:00 czasu australijskiego), Maria rozegrała swój drugi mecz w tegorocznym, wielkoszlemowym Australian Open w Melbourne.

Rywalką Marii w dzisiejszym meczu II rundy była Włoszka Karin Knapp. Panie rozegrały prawdziwie zacięty pojedynek, który trwał aż 3 godziny i 28 minut! Sharapova wygrała stosunkiem 6:3 4:6 10:8.

Maria walczyła nie tylko z wymagającą rywalką, ale również z ogromnym upałem, który panuje obecnie w Melbourne. Mecz rozgrywany był przy 46 stopniach C. Podczas całego spotkania dach na korcie głównym, na którym był rozgrywany mecz, nie został zamknięty pomimo tego, że istnieje taka możliwość.

Po wygranym meczu Maria żartobliwie napisała na kamerze: “Uwielbiam upały!”

Maria w meczu popełniła 12 podwójnych błędów serwisowych przy dwóch asach. Zdobyła również 34 bezpośrednio wygrane piłki, przy 68 niewymuszonych błędach.

Oto oficjalne statystyki z pojedynku II rundy Marii:

Bez tytułu

Z Facebooka Marii:

Bez tytułu2

“Może to właśnie ten wczorajszy odpoczynek z lodem pozwolił mi przejść przez dzisiejszy mecz. Dziękuję wszystkim za wsparcie!”

71446_10151817348522680_1884389560_n

Zdjęcia z meczu:

2014 Australian Open - Day 4

869390446_Maria_2nd_Round_014_122_391lo

869323937_Maria_2nd_Round_005_122_5lo

Wypowiedzi z konferencji prasowej po meczu:

“Jestem po prostu szczęśliwa, że wygrałam i przetrwałam ten mecz. Pracowałam naprawdę ciężko przez ostatnie miesiące i byłam przygotowana na takie długie boje. Nie grałam dziś najlepiej, popełniałam wiele błędów, ale wygrała i jestem w kolejnej rundzie, to teraz najważniejsze.”

“Podczas meczu miałam w sobie tyle myśli i emocji, że nie jestem w stanie teraz powiedzieć o czym dokładnie myślałam grając ponad trzygodzinny pojedynek w takim upale. Cieszę się tym, że wychodziłam z kortu jako wygrana, uwielbiam to uczucie, nieważne jak ciężki był pojedynek.”

“Trudno mi wypowiadać się na temat tego czy dach powinien być zamknięty. Nigdzie nie ma konkretnego przepisu, który mówiłby przy ilu dokładnie stopniach można zamknąć dach. Nie mogę więc mieć do nikogo pretensji. Mam nadzieję, że w przyszłości organizatorzy jakoś rozwiążą ten problem. W trakcie meczu nie myślałam o tym czy to bezpieczne czy nie. Starałam się po prostu jakoś przetrwać i wygrać.”

W sobotnim meczu III rundy Maria zagra z Francuzką Alize Cornet. Będzie to pojedynek o awans do ostatniej “16” turnieju.

 

Leave a Reply

