Maria awansowała do IV rundy Australian Open!

18 stycznia o 1:00 w nocy czasu polskiego (11:00 czasu australijskiego), Maria Sharapova rozegrała swój mecz III rundy wielkoszlemowego Australian Open. W pojedynku tym zmierzyła się z Francuską Alize Cornet. Mecz trwał 1h i 51 minut, Maria wygrała w dwóch setach 6:1 7:6.  Pierwszy set zakończył sie łatwym wynikiem dla Rosjanki, która grała prawie bezbłędnie i nie pozwalała Alize na jej grę. Drugi set zakończył się dopiero w tie-breaku i Maria obroniła w nim dwie piłki setowe.  Piłka meczowa dla Sharapovej zakończyła się po błędzie z forehandu Alize Cornet.

Oto oficjalne statystyki z meczu III rundy. Sharapova popełniła w nim 8 podwójnych błędów serwisowych, uzyskała 35 bezpośrednio wygranych piłek i tyle samo niewymuszonych błędów, wygrała również 70% piłek po swoim pierwszym serwisie:

Bez tytułu

004549627_Maria_3rd_Round_055_122_110lo

045871599_Maria_3rd_Round_020_122_134lo

Maria+Sharapova+2014+Australian+Open+Day+6+nHp5Reuzs6Zx

Wypowiedzi z konferencji prasowej:

“Myślę, że mimo wszystko mogę wziąć z tego meczu kilka pozytywów. Byłam w stanie wygrać nie tracąc seta, pomimo słabszej dyspozycji. Jest definitywnie kilka rzeczy nad którymi muszę pracować, ale to dopiero mój szósty mecz od sierpnia, tak więc to normalne, że nie jestem jeszcze regularna i nie prezentuje cały czas wysokiego poziomu.”

“Tak, po meczu poszłam jeszcze potrenować. Czułam, że muszę złapać mój rytm gry. Chciałam to zrobić bez presji jaka towarzyszy meczom.”

O pracy z  NBC podczas zimowych Igrzysk Olimpijskich

“Wszyscy myślą, że mam zamiar komentować sportowe zmagania. Muszę wyjaśnić, że absolutnie nie mam zamiaru tego robić. Moja rola w pracy dla NBC będzie polegała na ukazywaniu Sochi jako miasta, w różnych aspektach życia. Będę pokazywała jak zmienia się miasto podczas Olimpiady, będę też zaglądała do wioski olimpijskiej.”

Inna tenisistka Victoria Azarenka powiedziała na konferencji, że kocha swoją babcię, poproszona Marię, żeby coś na ten temat powiedziała

“A kto nie kocha swojej babci? Babcie gotują, sprzątają i mówią Ci, że jesteś najlepszy na świecie, trudno ich nie kochać za to (śmiech). Mam dwie cudowne babcie, jedna mieszka na Białorusi, druga w Rosji. Moja babcia od strony mamy czasem przyjeżdża do USA. Raz w roku przekonuję ją do tego, ale mój dziadek nie jest z tego zadowolony. Uwielbiam spędzać z nią czas. Z obiema babciami uwielbiam spędzać czas; )”

 

 

 

Leave a Reply

