Przegrana w półfinałowym pojedynku w Paryżu

Maria Sharapova niestety zakończyła dziś swój udział w paryskim, halowym turnieju OPEN GDF SUEZ.

Półfinałową rywalką Marii była jej rodaczka Anastasia Pavlyuchenkova. Mecz, który obie panie dziś rozegrały trwał 2 godziny i 13 minut. Sharapova walczyła do końca, lecz niestety uległa Anastasii w trzech setach wynikiem 6:4 3:6 4:6.

Pierwszy set został rozegrany przez Sharapovą bardzo dobrze. Maria grała przez cały czas na wysokim poziomie i nie pozwalała Pavlyuchenkovej na jej styl gry. Niestety od drugiego seta Maria zdecydowanie obniżyła swój poziom, popełniając błąd za błędem. Piłka meczowa dla Anastasii zakończyła się po podwójnym błędzie serwisowym Marii.

tumblr_n0blzpYGKF1sllw2oo2_500

Wypowiedzi pomeczowe:

BfaCcVBCIAAlW7_

“Zaczęłam mecz bardzo dobrze, ale z czasem wszystko robiłam coraz gorzej i sama sobie przeszkadzałam. Nie byłam agresywna, nie grałam w korcie, a ona grała z coraz większą pewnością siebie.”

“Podwójne błędy serwisowe przyszły jak zwykle w bardzo złym czasie. Zdecydowanie muszę ulepszyć serwis podczas najbliższych treningów.”

“Jutro wylatuję do Sochi, gdzie będę się przygotowywała do pracy dla NBC podczas Zimowych Igrzysk Olimpjskich.”

 

Leave a Reply

