Maria w programie Good Day LA

Z okazji rozpoczęcia współpracy Sugarpovej i restauracji Pinkberry, (więcej w poprzednich notkach), Maria Sharapova 1 marca 2014r., pojawiła się w porannym programie Good Day LA.

Good Day LA to amerykański, poranny program emitowany na terenie Kalifornii. Zajmuje się mniej więcej tym, czym telewizja śniadaniowa: prezentacją prognozy pogody, rozmowy o tym co aktualnie dzieje się w Kalifornii, rozmowami z gwiazdami, sportem.

Z twittera Marii:

Bez tytułu

“Ten deszczowy poranek spędzam w programie Good Day LA.”

BhlHBZIIEAA4StB

Z oficjalnego twittera programu Good Day LA:

Bez tytułu2

“Dobre rzeczy przychodzą do nas same. Nasza prowadząca stara się być tak wysoka jak Maria.”

BhlBF6oCcAAnYiA

Wypowiedzi Marii z programu Good Day LA:

“Każde zwycięstwo po powrocie na korty po kontuzji jest dla mnie niesamowite. Od czasu moich problemów z barkiem dużo bardziej doceniam każdy mecz, nie traktuje już wszystkich meczów tylko jako całość turnieju, doceniam każdy z osobna.”

“Moi rodzice uczynili gigantyczne poświęcenie przenosząc swoje życie z Rosji do USA. Byłam wtedy mała i nie do końca rozumiałam sytuację, ale dziś nie wiem czy bym się zgodziła na takie poświęcenie z ich strony. Mama nie dostała wizy, więc nie widzieliśmy się z nią ponad trzy lata. Wtedy nie było jeszcze skype’a czy tym podobnych rzeczy, więc musiały nam starczyć listy. Przetrwaliśmy to i jestem z nas dumna (śmiech).”

“Byłam szczęściarą, ponieważ dostałam stypendium w jednej z najlepszych akademii tenisowych na świecie. Było wokół mnie mnóstwo mądrych ludzi, którzy świetnie pokierowali moimi treningami.”

“Sugarpova rozwija się z miesiąca na miesiąc i jestem z tego powodu niezwykle szczęśliwa. Współpraca z Pinkberry to niesamowity krok i mam nadzieję, że w dalszym ciągu Sugarpova będzie się tak fantastycznie rozwijała.”

 

 

Leave a Reply

