Maria przegrała w III rundzie turnieju w Indian Wells

Prestiżowy i wysoki rangą turniej w kalifornijskim Indian Wells zakończył się dla Marii w tym roku już w III rundzie. Dla wszystkich było to spore zaskoczenie tym bardziej, że Sharapova występowała w tym turnieju w roli obrończyni tytułu.

Maria we wtorkowym meczu III rundy uległa Włoszce Camili Giorgi w trzech setach: 3:6 6:4 5:7. Mecz trwał 2 godziny i 36 minut.

Wypowiedzi Marii na konferencji prasowej po meczu:

“Nie zagrałam dziś dobrego spotkania. To był dla mnie zdecydowanie zły dzień. Nigdy z nią nie grałam. Ona ma bardzo agresywny i podchwytliwy styl, nie mogłam przez to znaleźć swojego rytmu. Poziom mojej gry nie był dziś nawet bliski temu jaki powinien być.”

“Jak narazie bardzo dobrze oceniam moją pracę z nowym treneremOczywiście rezultaty nie mówią zbyt dobrze o mojej grze w tym sezonie, ale to cały czas jest jeszcze mój powrót po kontuzji. Potrzebuję więcej spotkań i turniejów, żeby lepiej się ograć.”

“Każdy mecz mnie motywuje, i ten wygrany i przegrany. Przegrana tak naprawdę uczy nas więcej i dodaje więcej zadziorności do podejścia. Nie znoszę przegrywać i mam motywację, aby obrócić wszystko o 180 stopni i znowu wygrywać spotkania i turnieje.”

“Od razu wybieram się na Florydę do Miami. Mam tam dom, więc będę mogła spokojnie przygotować się do tamtejszego turnieju.”

Kolejnym turniejem, w którym zagra Maria będzie turniej Sony Open w Miami, który rozpoczyna się już 18 marca.

Zdjęcia z przegranego meczu III rundy w Indian Wells:

571666576_Maria_BNP_Paribas_067_122_24lo

571692541_Maria_BNP_Paribas_070_122_452lo

Leave a Reply

