Maria awansowała do III rundy turnieju w Miami!

Po niezbyt udanym dla siebie turnieju w Indian Wells (USA, Kalifornia), Maria w tym tygodniu rozpoczęła zmagania w kolejnym amerykańskim turnieju, tym razem rozgrywanym na Florydzie w mieście Miami.

Turniej Sony Open w Miami to jeden z najbardziej prestiżowych turniejów w sezonie tenisowym. Jest to turniej o kategorii Premier Mandatory, (pierwsza kategoria po Wielkim Szlemie). Maria podczas swojej dotychczasowej kariery była tu aż 5 razy w finale, jednak ani razu nie udało się jej go wygrać.

Wczoraj o 19:30 czasu amerykańskiego, (00:30 czasu polskiego), Maria rozegrała w tegorocznym turnieju w Miami mecz II rundy przeciwko Japonce Kurumi Nara. Mecz trwał godzinę i 39 minut, Maria wygrała stosunkiem 6:3 6:4.

Maria wygrała 63% piłek po swoim pierwszym serwisie i w trakcie meczu przełamała Japonkę 5 razy.

Wypowiedzi Marii po meczu:

“Kurumi Nara dała mi dziś solidnie popracować. Ona jest bardzo szybką zawodniczką, odbija wiele piłek, zmuszała mnie do długich wymian. Czasami czułam, że gram dobrze, czasami chciałam być bardziej cierpliwa i nie starać się od razu kończyć piłek.”

“Cały czas czuję progres. Każdy mecz po kontuzji jest dla mnie wazny i dodaje mi pewności siebie. Myślę, że własnie brak grania turniejów najbardziej dał mi się we znaki w ostatnich miesiącach. Przede mną ogromne i trudne zadanie, powroty po urazach nie są łatwe, ale jestem absolutnie zmotywowana do ciężkiej pracy i grania.”

Zdjęcia z meczu II rundy:

536300996_Maria_Sony_Open_001_122_183lo

362918532_Maria_Sony_Open_000_122_101lo

W sobotnim meczu III rundy Maria zmierzy się z Czeszką Lucie Safarovą. Panie dotychczas grały ze sobą trzy razy, Maria prowadzi w pojedynkach 2 do 1.

Leave a Reply

