Przegrana w półfinale turnieju w Miami

Turniej Sony Open w Miami zakończył się dla Marii w czwartek 27 marca, po przegranej w półfinałowym pojedynku z Amerykanką Sereną Williams. Mecz trwał godzinę i 37 minut, a zakończył się wynikiem 6:4 6:3 na korzyść Sereny Williams.

Maria na początku obu setów grała świetny i pewny tenis i przełamywała Serenę wychodząc w pierwszym secie na prowadzenie 4:1, a w drugim 2:0. Niestety Rosjance nie udawało się utrzymywać swoich podań przez co przegrywała gemy tracąc prowadzenie i w rezultacie przegrywając całe partie.

Oto oficjalne statystyki z meczu Sharapovej i Williams. Jak widać Maria  nie zaserwowała ani jednego asa przy pięciu podwójnych błędach serwisowych. Maria miała również 15 bezpośrednio skończonych piłek przy 29 niewymuszonych błędach.

BjwWUpQCEAEdVLA

442985-serena-greets-sharapova-after-the-match

964846985_Maria_Sony_Open_27th_March_021_122_8lo

Wypowiedzi z konferencji prasowej:

23bbe7409e6c

“Zaczęłam ten mecz naprawdę bardzo dobrze, niestety nie wykorzystałam mnóstwa okazji, które miałam na wygranie pierwszego, a później drugiego seta. Takie sytuacje niestety mszczą się.”

“Ona w kluczowych momentach serwowała świetnie, ja niestety nie. To był dziś kluczowy punkt mojej przegranej.”

“Pomimo moich porażek w meczach z Sereną w dalszym ciągu w każdym turnieju czekam na spotkanie z nią, ponieważ tylko w pojedynkach na najwyższym poziomie rozwijasz się i wiesz co jeszcze musisz poprawić.”

“Moim celem każdego dnia jest stanie się jeszcze lepszą tenisistką. Pomimo wszystkich tytułów i osiągnieć mam cel być jeszcze lepszą, ciężko pracuje i wiem, że uda mi się to osiągnąć.”

 

 

Leave a Reply

