Maria awansowała do półfinału turnieju w Stuttgarcie

Dobra passa Marii na turnieju Porsche Tennis Grand Prix w Stuttgarcie trwa. Od 2012r. Sharapova jest niepokonana na Porsche Arenie i dziś zwycięstwem nad Agnieszką Radwańską zapewniła sobie 11 zwycięstwo z rzędu w Stuttgarcie.

Ćwierćfinałowy pojedynek Marii z Radwańską trwał godzinę i 39 minut. Sharapova wygrała wynikiem 6:4 6:3. Tym samym zapewniła sobie udział w półfinale turnieju w Stuttgarcie.

Pierwsze siedem gemów w meczu było przełamaniami serwisów. Żadna z tenisistek na początku nie potrafiła utrzymać swojego podania. Pierwszą tenisistką, której się to udało była Maria, tym samym Rosjanka wygrała pierwszego seta 6:4.

W drugim secie Maria szybko przejęła kontrolę i od razu objęła prowadzenie 3:0. Później dała się przełamać tylko raz, ale to jej w żaden sposób nie zagroziło i Sharapova wygrała seta 6:3 i tym samym cały mecz.

Zwycięstwo nad Agnieszką Radwańską jest drugim w sezonie zwycięstwem Marii nad zawodniczką z TOP 10. Półfinał w Stuttgarcie jest też dla Marii czwartym w sezonie takim etapem w turnieju.

Oficjalne statystyki z meczu Marii i Agi. Jak widać Maria uderzyła jednego asa serwisowego przy 4 podwójnych błędów serwisowych, Rosjanka miała też 32 bezpośrednio wygrane piłki przy 27 niewymuszonych błędów.

large

447653289_Maria_Stuttgart_Day_5__007_122_388lo

447699959_Maria_Stuttgart_Day_5__009_122_436lo

447792898_Maria_Stuttgart_Day_5__012_122_543lo

Wypowiedzi z konferencji prasowej po meczu:

“To jest dla mnie ogromne zwycięstwo, chyba najlepsze po moim powrocie na korty w tym roku.”

“Szczerze mówiąc nie myślałam o tym, że jeśli przegram ten mecz to wypadnę z TOP 10. Jestem w tourze wystarczająco długo, aby nie zwracać uwagi na ranking.”

“Z Agą zawsze gra się trudno. Ona odbija wszystkie piłki, jest solidna i gra podchwytliwy tenis. Na początku nie grałam zbyt dobrze, cieszę się, że później podniosłam poziom i nie pozwoliłam Adze grać jej gry, tylko dyktowałam moje warunki.”

W meczu półfinałowym Maria zmierzy się z Włoszką Sarą Errani. Mecz już jutro o 13:30:)

Leave a Reply

