Maria w finale turnieju w Stuttgarcie!

Wczoraj o godzinie 13:30 Maria zagrała mecz półfinałowy turnieju Porsche Tennis Grand Prix w Stuttgarcie. Jej rywalką była Włoszka Sara Errani, aktualnie numer 11 kobiecego rankingu. Mecz trwał 59 minut, Maria wygrała stosunkiem 6:1 6:2.

Tym samym Maria awansowała do swojego pierwszego finału turnieju WTA w tym sezonie! Wczorajsze zwycięstwo na Sarą Errani jest również dwunastym z rzędu wygranym meczem w Stuttgarcie, (Maria wygrała ten turniej w 2012 i 2013r.).

Przez cały wczorajszy mecz Sharapova miała kontrolę i decydowała o każdej wymianie. Była agresywna, atakowała  i nie pozwalała Sarze na rozgrywanie własnych akcji. Pierwszy set trwał zaledwie 26 minut, drugi troszkę więcej, bo 33 minuty.

u1NChPBvF9w

4da3cdcbbe34

Wypowiedzi z konferencji prasowej po meczu:

Na temat swojego wzrostu:

“Nie wiem jak to jest grać w tenisa z niższego poziomu, (śmiech), nigdy nie miałam takiej szansy, mój wzrost mówi sam za siebie”

“To był dla mnie najlepszy mecz tu w Stuttgarcie. Moja forma rośnie i mam nadzieję, że będę kontynuowała postęp w każdym następnym tygodniu.”

7c1d8447d83a

 

 

Leave a Reply

