Maria wygrywa turniej w Stuttgarcie!!!

27 kwietnia 2014r. okazał się szczęśliwym dniem dla Marii Sharapovej oraz wszystkich jej fanów, ponieważ Rosjanka zdołała wygrać turniej Porsche Tennis Grand Prix w Stuttgarcie, (Niemcy).

Jest to 3 zwycięstwo z rzędu w tym turnieju, (Maria została też mistrzynią w Stuttgarcie w 2012 i 2013r.), jest to również 30 zwycięstwo w karierze Marii. Tym samym Sharapova zapisała się na kartach historii jako tenisistka, która przed 30 rokiem życia, będąc dalej aktywną sportsmenką zdobyła już 30 tytułów WTA.

Warto również dodać, że od 2003 roku Maria co roku konsekwentnie wygrywa co najmniej jeden turniej w każdym sezonie.

Do kolejnych imponujących statystyk Marii można dodać również fakt iż Sharapova ma najwięcej wygranych pojedynków na mączce ze wszystkich aktywnych zawodniczek.

Tytuł zdobyty dziś w Stuttgarcie jest też pierwszym turniejem wygranym przez Marię w tym sezonie.

Dzisiejszą finałową rywalką Marii była Serbka Ana Ivanovic. Mecz Pań trwał 2 godziny i 3 minuty, Sharapova zwyciężyła wynikiem 3:6 6:4 6:1.

W pierwszym secie wszystko wskazywało na to iż to Ivanovic będzie dziś zwyciężczynią. Serbka wyszła na prowadzenie 5:0, grała bezbłędnie, była naładowana pozytywnymi emocjami i rządziła na korcie.

W drugim secie Maria przegrywała już 3:1, i od tej chwili zaczęła grać dużo lepiej. Odrobiła straty i wyszła na prowadzenie 5:3, chwilę później wyrównała stan meczu na 1:1 w setach.

Ostatni, trzeci set był już festiwalem świetnej gry Marii, podłamana Ivanovic nie miała już zbyt wiele do powiedzenia, a Sharapova po prostu robiła na korcie swoje. Piłka meczowa dla Marii zakończyła się potężnym returnem z jej strony, który był 34 bezpośrednio wygranym punktem w meczu przez Marię.

Po wygranym finale Maria napisała na Twitterze:

Bez tytułu

“Każde rozczarowanie i trudne zadanie doprowadziło mnie do dzisiejszego triumfu.”

BmPN30oIEAA37Ez

tumblr_n4p3f5GW8V1s8ffapo1_500

son201411

large

Wygrana w Stuttgarcie 2014 ma dla Marii szczególne znaczenie, jest to bowiem jej pierwsza turniejowa wygrana po nawrocie kontuzji barku i prawie półrocznej przerwie w grze, (od sierpnia 2013 do stycznia 2014r.)

Wypowiedzi po meczu:

“Przez pierwszą część meczu myślałam po prostu, że to nie jest mój dzień, ale jakoś udało mi się odwrócić losy spotkania. W tym sezonie miałam już kilka powolnych i złych startów w meczach.”

“Moja cała drużyna i ja ciężko pracowaliśmy na takie sukcesy. Jestem niezwykle szczęśliwa, że udało mi się tu znów wygrać.”

“Nie mogę znaleźć słów, które oddadzą jak bardzo jestem teraz zadowolona i ile to zwycięstwo dla mnie znaczy.”

“Kiedy przegrywałam, myślałam sobie, że ten samochód jest zbyt sexy, żeby tak łatwo się poddać (śmiech).”

 

 

 

 

 

Leave a Reply

