Pierwszy trening i wywiad w Madrycie

Po niedzielnym zwycięstwie na turnieju w Stuttgarcie Maria niemalże od razu, bo w poniedziałek rano przyleciała do Madrytu. To właśnie w stolicy Hiszpanii za kilka dni rozpocznie się turniej Mutua Madrilena Open.

Po poniedziałkowym i wtorkowym wypoczynku i zwiedzaniu Madrytu, (o czym w poprzedniej notce), przyszedł czas na powrót do treningów i obowiązków związanych z tenisem.

Maria dziś z samego rana wyszła razem z całą swoją drużyną na kort centralny turnieju w Madrycie, gdzie przez kilka godzin ciężko trenowała.

Na swoim treningu w Madrycie Maria spotkała byłą gwiazdę hiszpańskiego tenisa: Manolo Santanę, który obecnie jest dyrektorem turnieju Mutua Madrilena Open.

Z Facebooka Marii:

Bez tytułu

“Z Manolo podczas porannego treningu”

10177855_10152001213627680_5213759406983032375_n

Zdjęcia z pierwszego treningu w Madrycie:

2Cpcp33kZvM

jWLZXd1kycA

W przerwie między treningami hispzańskim reporterom udało się przeprowadzić krótki wywiad z Marią:

“Granie nowego turnieju zawsze wymaga przyzwyczajenia do miejsca i kortu, ale tu wszystko wygląda świetnie, dobrze mi się trenuje na tych kortach.”

“Madryt jest dla mnie szczególnym miejscem, zawsze dobrze tu grałam, rok temu byłam w finale, w tym roku postaram się wygrać tak dużo meczy jak to tylko możliwe”

“Pierwsze turnieje na mączce są zawsze podchwytliwe, dlatego cieszę, że Stuttgart okazał się dla mnie taki szczęśliwy. Również to, że przyjechałam tu do Madrytu tydzień przed turniejem dużo znaczy dla mojego przygotowania. Nie mogę się doczekać pierwszych pojedynków.”

 

 

Leave a Reply

