Maria awansowała do II rundy turnieju w Madrycie

Maria rozpoczęła turniej Mutua Madrilena Open w Madrycie od łatwego i przyjemnego zwycięstwa nad Czeszką Klarą Koukalovą. Panie mecz I rundy rozegrały wczoraj, czyli w niedzielę 4 maja o godz. 12:30. Mecz trwał 63 minuty, Sharapova zwyciężyła wynikiem 6:1 6:2.

Oba sety w meczu zostały rozegrane bez historii. Świetna gra Rosjanki w połączeniu ze słabą i niestabilną grą Klary sprawiły, że mecz był tylko formalnością, trwał krótko i dla Marii był bardziej treningiem niż poważnym pojedynkiem.

Oto oficjalne statystyki z meczu Marii i Klary Koukalovej. Jak widać Maria miała 1 as serwisowy i 4 podwójne błędy serwisowe, Rosjanka miała też 12 bezpośrednio wygranych piłek przy 16 niewymuszonych błędach.

large

Zdjęcia z meczu I rundy turnieju w Madrycie:

Maria Sharapova @ Mutua Madrid Open - Day Two May 4, 2014 001

Maria Sharapova @ Mutua Madrid Open - Day Two May 4, 2014 006

Maria Sharapova @ Mutua Madrid Open - Day Two May 4, 2014 012

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

BmznLVeIcAAkyfw

“Po świetnym tygodniu w Stuttgarcie, oczywiście bardzo chciałabym kontynuować dobrą passę i formę. Chciałabym grać przynajmniej na tym poziomie co w Niemczech, ale oczywiście cały czas myślę o progresie i poprawieniu kilku aspektów mojej gry.”

“W zeszłym roku ten turniej był dla mnie rewelacyjny, byłam w finale, dobrze grałam, naprawdę chciałabym tu wygrać.”

“Na początku sezonu przede wszystkim myślałam o tym czy mój bark mnie nie boli i czy jestem w stanie grać na najwyższym poziomie. Teraz w końcu czuję się dobrze, zdrowo i mogę w 100% skupić się na rywalizacji i wygrywaniu spotkań.”

 

 

Leave a Reply

