Maria w III rundzie turnieju w Madrycie

Wczoraj- 6 maja, Maria rozegrała mecz II rundy turnieju Mutua Madrilena Open w Madrycie. Jej rywalką była Amerykanka Christina McHale. Mec z trwał 2 godziny i 18 minut, Maria zwyciężyła wynikiem 6:1 4:6 6:4.

W pierwszym secie Maria niepodzielnie rządziła na korcie i komfortowo, bez większych problemów wygrała tę partię. W tym secie Maria ani razu nie była zagrożona przy swoim serwisie.

W drugim secie niestety gra Marii nie układała się zbyt dobrze. Maria “męczyła się” ze swoim serwisem, Amerykance w końcu udało się wykorzystać niedyspozycję Sharapovej i wygrała tego seta 6:4.

W trzecim secie Maria ponownie była zagrożona i przegrywała już 4:1. Od tego czasu słynne w całym sportowym świecie “waleczne serce” Rosjanki obudziło się i Maria wygrała 5 gemów z rzędu i tym samym wygrała tego seta oraz cały mecz awansując do III rundy turnieju w Madrycie.

Po meczu Maria swoim zwyczajem napisała na kamerce wiadomość dla fanów. Tym razem było to zdanie: “Sugar Baby”

Bm9Gq5dIIAA1mPc

Zdjęcia z meczu II rundy w Madrycie:

bZugVmE

10313349_10152765310421102_5382603136802855588_n

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

bcTMLi

“W drugim secie sama utrudniałam sobie zadanie i nie dawałam sobie szans na wygranie tej partii. Nie czułam, że dyktuje punkty i dobrze returnuje jej serwisy. To doprowadziło mnie do problemów i musiałam grać o jednego seta więcej niż chciałam wychodząc na mecz.”

“Szczerze mówiąc nie jestem fanką nowych zasad o tym, że trener w trakcie meczu może wyjść na kort i doradzać. Pomimo, że czasem z tego korzystam to uważam, że jest to najbardziej indywidualny sport ze wszystkich i człowiek musi sobie zawsze radzić sam.”

“Mecz III rundy przeciwko Samancie Stosur na pewno będzie trudny, cegła to jej najlepsza nawierzchnia. Będę się musiała skoncentrować na mojej grze i dyktować warunki na korcie.”

 

 

Leave a Reply

