Maria w finale turnieju w Madrycie!!

Dobra passa Marii na kortach ziemnych trwa. Po wygranym turnieju w Stuttgarcie, Sharapova jak narazie równie dobrze radzi sobie na turnieju Mutua Madrilena Open w Madrycie. Po pokonaniu w III rundzie Samanthy Stosur, oraz w ćwierćfinale Chinki Li Na, Maria wczoraj rozprawiła się z Agnieszką Radwańską.

Mecz półfinałowy Marii i Agi rozpoczął się wczoraj- 10 maja, o godzinie 14:30. Pojedynek trwał 68 minut, Maria wygrała wynikiem 6:1 6:4 i tym samym awansowała do finału turnieju w Madrycie!

Pierwszy set został rozegrany bez historii. Maria dominowała w nim na każdej płaszczyźnie i cała ta partia była dla Sharapovej przyjemnym spacerem.

W drugim secie Maria objęła już prowadzenie 3:0. W tym momencie wydawało się, że już nic w tym pojedynku nie może się zmienić. Niespodziewanie jednak, Sharapova zaczęła grać słabiej, popełniała podwójne błędy serwisowe i tym samym przegrała cztery gemy z rzędu. Rosjanka jednak, po wizycie na korcie swojego trenera Svena Groenevelda, wzięła się w garść, zdołała poprawić swoją grę i wywalczyła tego seta jak i cały mecz wygrywając ostatnią partię 6:4.

Oto oficjalne statystyki z meczu Marii i Agi. Jak widać Maria miała 4 asy serwisowe przy 2 podwójnych błędach serwisowych oraz 28 bezpośrednio wygranych piłek przy 16 niewymuszonych błędach.

stats

Po meczu Maria, tradycyjnie już, napisała “tajmeniczą” i żartobliwą wiadomość na kamerce.

“Oh, jestem taka nieśmiała!”

large

Zdjęcia z meczu półfinałowego:

974268091_Maria_v_Radwanska_011_122_494lo

Maria+Sharapova+Mutua+Madrid+Open+Day+Eight+if8nLVPqjMax

Maria+Sharapova+Mutua+Madrid+Open+Day+Eight+qvL0shvmNgXx

Wypowiedzi z konferencji prasowej:

f7f2ebaefb33

“Zaczęłam mecz bardzo dobrze i robiłam wszystkie rzeczy, które sobie zaplanowałam. Później to Aga nabrała więcej pewności siebie, zaczęła grać głębiej i to sprawiło, że jej gra była bardziej zręczna. Cieszę się, że udało mi się mimo wszystko wygrać w dwóch setach.”

“Ten turniej w tym roku ponownie jest dla mnie bardzo dobry i szczęśliwy. Pokonałam w drodze do finału numer 3 i 2 światowego rankingu. To były moje cele na początku tego sezonu i cieszę się, że ciężka praca się opłaciła. To wspaniałe uczucie powrócić znowu do grania w finałach.”

“Finałowy mecz z Simoną to kolejne trudne wyzwanie. Ona jest bardzo solidną zawodniczką, dobrze porusza się po korcie, odbija wiele piłek, to będzie trudny mecz w aspekcie fizycznym. Moją receptą na finałowy mecz jest po prostu martwienie się o moją stronę siatki i kontrolowanie tego co ja mogę zrobić dobrze.”

Mecz finałowy Marii i Simony Halep w turnieju Mutua Madrilena Open już dziś o 16:30!

 

 

 

 

Leave a Reply

