Przegrana w III rundzie na turnieju w Rzymie

Dobra passa Marii na kortach ziemnych jak narazie dobiegła końca. Po wygranych turniejach w Stuttgarcie i Madrycie, Maria nie dała rady na ponowne triumfy w stolicy Włoch.

Mecz III rundy Sharapova rozegrała wczoraj- 15 maja,  przeciwko Anie Ivanovic. Mecz obu pań trwał godzinę i 16 minut, Maria przegrała wynikiem 1:6 4:6.

W obu setach Maria zagrała bardzo przeciętnie i pozwalała swojej rywalce na przejęcie kontroli nad meczem. Serbka Ana Ivanovic zaprezentowała się natomiast na bardzo wysokim poziomie, rozgrywając świetne spotkanie.

Poprzednie siedem spotkań z rzędu Ana Ivanovic przegrała z Marią. Wczoraj przerwała złą passę i odniosła pierwsze zwycięstwo nad Marią od 2007 roku!

Od 2011 roku Maria nie przegrała meczu na nawierzchni ziemnej z żadną zawodniczką oprócz Sereny Williams. Wczoraj Ana Ivanovic dołączyła do Sereny jako tenisistka, która wygrała z Sharapovą na “mączce”.

2c71f0de3201

Wypowiedzi z konferencji prasowej:

b5dae052f9ae

“Absolutnie nie chcę używać poprzedniego wysiłu w turniejach jako wymówki. Mam za sobą świetne tygodnie. Przyjechała tu do Rzymu rozegrać kolejny turniej. Mój poziom energii może rzeczywiście nie był dziś taki jak powien, ale Ana rozegrała świetny mecz, z mnóstwem wygranych piłek z każdego miejsca kortu i była dziś po prostu lepsza. Była agresywniejsza, nie robiła błędów.”

“Miałam w pewnym momencie szansę na odwrócenie losów spotkania, ale nie byłam dziś pewna swoich uderzeń, wahałam się i to sprawiło, że nie miałam szans na wygranie tego spotkania.”

“Jestem podekscytowana zbliżającym się Wielkim Szlemem. Jestem spokojna o swoja formę i dobre samopoczucie. Czekam na Paryż z niecierpliwością.”

 

 

Leave a Reply

