Konferencja prasowa Marii przed turniejem Roland Garros

Już jutro rozpoczyna się drugi w tym sezonie wielkoszlemowy turniej. Tym razem pora na Paryż, gdzie co roku na przełomie maja i czerwca odbywa się French Open, nazwany Roland Garros.

Tradycyjnie już w dzień losowania drabinki turniejowej, co miało miejsce w piątek 23 maja, (więcej na ten temat w poprzednich notkach), czołowi tenisiści świata udzielili mediom wywiadów.

Konferencja prasowa Marii odbyła się o godzinie 13:30. Jak można było wywnioskować z opinii dziennikarzy, Sharapova była trochę przeziębiona, ale nie dawała tego po sobie poznać, rzetelnie odpowiadała na wszystkie pytania dziennikarzy i zapowiedziała gotowość do walki o tytuł.

TENNIS - INTERNATIONAUX DE FRANCE 2014

“Nie przejęłam się za bardzo szybko porażką w Rzymie. Dzięki niej miałam trochę więcej czasu wolengo na relaks i odpoczynek przed ciężką pracą tu w Paryżu. Przyjechałam do Paryża jako jedna z pierwszych tenisistek i cieszę się, że mogłam potrenować w ciszy, kiedy nie było tu jeszcze tłumów.”

“Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego przygotowania do Rolanda Garrosa. Wygrałam po drodze dwa duże turnieje i to dało mi pewność siebie.”

“Cały czas chcę osiągać jeszcze więcej. Chce wygrać więcej tytułów wielkoszlemowych i znowu powrócić na pozycję numer 1.”

“Staram się nie analizować za bardzo mojej drabinki. Moim zadaniem jest skoncentrowanie się na każdym pojedynku po kolei. To jest Wielki Szlem i żadna runda nie jest tu łatwa.”

 

 

 

Leave a Reply

