Maria awansowała do III rundy turnieju Roland Garros

Maria postawiła kolejny krok w drodze do finału w wielkoszlemowym turnieju Roland Garros w Paryżu.

Wczoraj o godzinie 17:00 Maria na korcie centralnym im. Philippa Chatrier w Paryżu, rozegrała spotkanie przeciwko Bułgarce Tsvetanie Pironkovej. Mecz trwał godzinę i 32 minuty, Sharapova zwyciężyła wynikiem 7:5 6:2.

Na samym początku meczu wyglądało na to, iż to nie jest dzień Marii. Rosjanka spotkanie zaczęła słabo, już w pierwszym gemie serwisowym dała się przełamać i nie była w stanie walczyć w gemach serwisowych rywalki. Na szczęście w połowie pierwszego seta, przy stanie 4:2, Maria wzięła się do roboty, zaczęła grac swój tenis i w rezultacie wygrała mecz w dwóch setach, awansując do III rundy turnieju.

Maria w meczu miała 22 bezpośrednio wygrane piłki przy 27 niewymuszonych błędach.

Sharapova w tym sezonie rozegrała 15 spotkań na nawierzchni ziemnej, jej bilans w tym roku jest imponujący, ponieważ Maria wygrała 14 spotkań, a przegrała tylko jedno!

W tym roku jak narazie pogoda w Paryżu nie dopisuje. Maria więc nie może zaprezentować na korcie swojej sukienki w całej okazałości, ponieważ nakłada na nią bluzkę z długim rękawem, aby przy niskiej temperaturze nie tracić rozgrzania mięśni. Oto co Rosjanka napisała na ten temat na swoim twitterze:

Bez tytułu

“Kochane słońce, byłoby mile widziane gdybyś w końcu wystawiło swoją głowę dzięki czemu mogłabym nosić moją sukienkę tak jak powinnam.”

Zdjęcia z meczu II rundy wielkoszlemowego Roland Garros w Paryżu:

310073759_Maria_French_Open_2nd_Rd__013_122_467lo

311266489_Maria_French_Open_2nd_Rd__031_122_540lo

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

large

“W trakcie turnieju jestem skoncentrowana tylko na mojej drodze. Nie analizuję kto odpadł, a kto jeszcze gra w turnieju. Interesuje mnie tylko moja przeciwniczka w kolejnej rundzie.”

“Na początku meczu było mi dość zimno. Nie poruszałam się dobrze na korcie, moje stopy nie były tam gdzie chciałam. Kiedy odłamałam ją po raz pierwszy poczułam się pewniej i zaczęłam grać lepiej i byłam w stanie to utrzymać do końca spotkania.”

“Kiedy wychodzisz na kort nigdy nie jesteś 100% faworytem. Tutaj każdy przyjechał w określonym celu zaprezentowania się jak najlepiej i dojścia jak najdalej. To świetne móc wygrywać i przechodzić dalej przez kolejne rundy.”

Leave a Reply

