Maria w IV rundzie wielkoszlemowego Roland Garros!

Przez III rundę wielkoszlemowego turnieju Roland Garros Maria przeszła jak burza.

Wczoraj Maria Sharapova rozegrała kolejne spotkanie na paryskim turnieju. Było to spotkanie III rundy, w którym rywalką Rosjanki była Paula Ormaechea z Argentyny. Mecz obu pań trwał 51 minut, Maria wygrała wynikiem 6:0 6:0 nie tracąc ani jednego gema.

Podczas stanu 40:40 w pierwszym gemie meczu, w Paryżu zaczął padać deszcz i mecz musiał zostać przerwany. Po przerwie spowodowanej warunkami atmosferycznymi panie wróciły na kort i od tego momentu Paula nie miała w meczu absolutnie nic do powiedzenia. Piłka meczowa dla Marii zakończyła się po wyrzuceniu przez Argentynkę backhandu na out. Tym samym Maria awansowała do IV rundy turnieju w Paryżu.

TENNIS - INTERNATIONAUX DE FRANCE 2014

Maria+Sharapova+French+Open+Day+6+wfWvTURsIxjx

Maria+Sharapova+French+Open+Day+6+t-zoaibKz9vx

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

Bo5c-IuIIAAY9uP

“Podczas pierwszych piłek byłam trochę zestresowana, ona na początku miała szansę na to, aby mnie przełamać. Myślę, że to był bardzo ważny moment dla mnie, aby wygrać tego gema, skorzystać z tego i szybko wyjść na prowadzenie. To był punkt w meczu, w którym zaczęłam grać lepiej.”

Na temat meczu IV rundy przeciwko Samancie Stosur:

“To nie sekret, że mączka jest jej najlepszą nawierzchnią. Pomimo tego, że bilans spotkań jest korzystny dla mnie i pomimo tego, iż wygrałam z nią kilka tygodni temu, to jednak to będzie nowy mecz. Jestem przekonana, że Samantha będzie świetnie przygotowana na mecz ze mną.”

Na temat tenisisty Ernasta Gulbisa, który powiedział, że nie chce, aby jego siostry były tenisistkami:

“Nie uważam, że powinniśmy brać na serio to co on mówi. On jest świetnym komikiem i lubimy robić szum wokół tego co on mówi. Oczywiście każdy może mieć swoją opinię. Ale uważam, że skoro on ma tekie negatywne zdanie na ten temat to dlaczego gra w tenisa? Myślę, że sport przynosi dla kobiet całe mnóstwo możliwości. Zobaczcie ile ta dyscyplina zrobiła dla mnie. Nie żałuję niczego co zrobiłam w swojej karierze. Ale znowu z drugiej strony czasami sobie myślę, że nie chciałabym tego dla moich dzieci (śmiech). Aczkolwiek grając ważny mecz przed tysiącami ludzi myślę sobie, że to cudowna lekcja życia i pokory.”

 

Leave a Reply

