Maria w ćwierćfinale wielkoszlemowego Roland Garros

Wczoraj po godzinie 18:00, Maria Sharapova rozegrała spotkanie IV rundy wielkoszlemowego, paryskiego turnieju Roland Garros. Jej rywalką była australijka Samantha Stosur, aktualnie numer 18 światowego rankingu. Mecz trwał 2 godziny, Maria wygrała wynikiem 3:6 6:4 6:0.

Samantha Stosur zaczęła ten pojedynek rewelacyjnie. Była właściwie bezbłędna, świetnie serwowała i bardzo dobrze odbijała wszystkie piłki. Od stanu 3:3 w pierwszym secie, Samantha wygrała trzy gemy z rzędu i tym samym wygrała pierwszą partię.

Na początku drugiego seta Mari przełamała swoją rywalkę i wyszła na prowadzenie 2:0. Niestety Rosjanka nie utrzymała tej przewagi i Australijka znowu wyszła na prowadzenie 4:3. Sharapova pokazała jednak, że jest stworzona do walki i całe jej serce należy do tej gry. Maria podniosła się z niezwykle trudnego dla siebie momentu i i wygrała drugiego seta 6:4 wyrównując stan meczu na 1:1 w setach.

Ostatni, decydujący set był festiwalem fantastycznej gry Marii. Sharapova nie oddała rywalce ani jednego gema, kończąc mecz pięknym winnerem z forehandu i tym samym awansując do ćwierćfinału wielkoszlemowego Roland Garros.

Maria awansowała do ćwierćfinału w Paryżu po raz czwarty z rzędu.

Maria+Sharapova+2014+French+Open+Day+Eight+ZQTG__kGujnx

Maria+Sharapova+2014+French+Open+Day+Eight+cL4iCt1bLXEx

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

BpEVQ6OIQAA9wRL

“Myślę, że Sam zagrała świetny pierwszy set. Miałam oczywiście kilka szans na przełamanie jej, ale nie wykorzystałam ich, a przy tak dobrze serwującej zawodniczce takie niewykorzystane okazje się mszczą. Ogólnie jestem zadowolona z końcówki tego meczu, myślę, że pokonałam swoje słabości i zdołałam wygrać, a to jest najważniejsze.”

“Owszem byłam bardzo zmotywowana. Ale dlaczego miałabym nie być? To jest Wielki Szlem, walczymy o prestiżowy tytuł. Nie ma powodu, abym chodziła po korcie zrezygnowana ze spuszczoną głową.”

“Uwielbiam rywalizację. Jeśli mam być szczera, rywalizowanie sprawia mi największą radość w życiu. Czerpie na korcie korzyść z tego powodu. Kort to dla mnie pole bitwy, na którym za wszelką cenę chcę zwyciężyć”

“Traktuję moją pracę bardzo poważnie i wiem, że to co pozwoliło mi osiągnąć tak wielki sukces w tej dyscyplinie to moje profesjonalne podejście i ciężka praca. Widzicie we mnie pasję na korcie, bo robię to co kocham.”

Leave a Reply

