Maria wygrała wielkoszlemowy turniej Roland Garros!!!

7 czerwca 2014r. to kolejny dzień w karierze Marii Sharapovej, który zapamiętają wszyscy jej fani.

Po epickim, pełnym emocji i jednym z najlepszych pojedynków w finałowej historii turnieju wielkoszlemowego w Paryżu, Maria zdobyła swój piąty wielkoszlemowy tytuł w karierze. Mecz trwał 3 godziny i 2 minuty, i był krótszy od najdłuższego kobiecego finału w Paryżu tylko o 2 minuty. Maria wygrała wynikiem 6:4 6:7 6:4. Jej przeciwniczką była Rumunka Simona Halep, aktualnie numer 4 kobiecego rankingu tenisistek WTA.

Maria wygrała wielkoszlemowy Roland Garros po raz drugi w karierze.

Tego meczu nie da się opisać słowami. Żadne cyferki, statystyki ani opisy gemów nie wyrażą tego ile obie tenisistki włożyły serca, walki i emocji w cały ten pojedynek.

Cały mecz stał na bardzo wysokim poziomie a czasami nawet wręcz kosmicznym. Zarówno Maria jak i Simona dały z siebie wszystko i zaprezentowały tenis na najwyżsyzm poziomie. W końcówce spotkania to Sharapova jednak okazała się lepsza, zagrała pewniej i wypracowywała lepsze akcje.

Oto co Maria napisała na swoim Twitterze prosto z kortu Roland Garros zaraz po wygraniu finałowego meczu:

Bez tytułu

“Nie mogę się doczekać, aby trzymać to trofeum!! Oniemiałam!”

A oto co Maria napisała zaraz po ceremonii wręczenia nagród i powrocie do szatni:

Bez tytułu1

“To jest moment o którym marzyłam każdego dnia!!!”

large

Zdjęcia z finału wielkoszlemowego Roland Garros w Paryżu:

Maria+Sharapova+2014+French+Open+Day+Fourteen+8ddG4xxrtCUx

Maria+Sharapova+2014+French+Open+Day+Fourteen+qj7zAcl_Fbux

Maria+Sharapova+2014+French+Open+Day+Fourteen+as-KBBG7Hfbx

BpirevDCAAAPOgR

Zdjęcia z świętowania zwycięstwa w szatni:

TENNIS - INTERNATIONAUX DE FRANCE 2014

TENNIS - INTERNATIONAUX DE FRANCE 2014

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

Bpi8_g0_IMAA8_CQc

Według jednego z dziennikarzy Maria prawie cały czas przytulała swoje trofeum🙂

“To jest jedno z najbardziej emocjonujących zwycięstw w mojej karierze. Byłam w wielu finałach Wielkiego Szlema, i każdy z nich przeżywałam inaczej. Myślę, że po kontuzjach, które przeszłam doceniam takie momenty bardziej.”

“Gdyby ktoś kilka lat temu powiedział mi, że Roland Garros będzie moim najlepszym Szlemem, pomyślałabym, że jest pijany (śmiech). To niesamowite, pracowałam na to bardzo ciężko. Nie miałam wymówek, włożyłam w ten sukces mnóstwo pracy. Nie urodziłam się jako naturalna tenisistka na nawierzchni ziemnej, dużo czasu zajęło mi zanim przyzwyczaiłam się do niej.”

“Każdy członek mojej drużyny wykonał ze mną niesamowitą pracę. Uwielbiam mój team i świetnie się z nimi bawię. Jest między nami dobra energia i to pozwala na dobrą atmosferę podczas treningów. Szanuję ich wszystkich i nie wiem co bym bez nich zrobiła.”

 

 

Leave a Reply

