Maria awansowała do IV rundy Wimbledonu

Wczoraj, 28 czerwca, Maria rozegrała mecz III rundy wielkoszlemowego Wimbledonu w Londynie.

Jej rywalką była Amerykanka Alison Riske. Sharapova wygrała wynikiem 6:3 6:0, cały pojedynek trwał 68 minut. Z powodu wczorajszych opadów deszczu w Londynie mecz został rozegrany pod dachem kortu centralnego w Wimbledonie.

Mecz zaczął się dla Marii niezbyt pomyślnie. Rosjanka od początku wiedziała, że Alison jest bardzo groźna na trawie i nie myliła się. Riskie zaczęła od przełamania Marii i wyszła na prowadzenie 3:1. Od tego jednak momentu Amerykanka nie wygrała ani jednego gema. Sharapova po słabszym początku zaczęła stawiać swoje warunki, wygrała 11 gemów z rzędu i tym samym cały mecz awansując do 1/8 Wimbledonu. Piłka meczowa dla Marii zakończyła się jej zwycięskim uderzeniem z forehandu.

Oto oficjalne statystyki Marii z meczu III rundy Wimbledonu. Jak widać Maria miała 3 asy serwisowe przy 4 podwójnych błędach serwisowych, 25 bezpośrednio wygranych piłek przy 12 niewymuszonych błędach. Sharapova była też bezbłędna przy siatce i wygrała tam wszystkie punkty, które zaplanowała.

BrO10qpCAAAzLvm

Zdjecia z meczu III rundy Wimbledonu:

Maria+Sharapova+Day+Six+Championships+Wimbledon+0hNt8_zrFqBx

Maria+Sharapova+Day+Six+Championships+Wimbledon+cfSKnM-fzNlx

Maria+Sharapova+Day+Six+Championships+Wimbledon+osWm7KiDDhbx

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

Bez tytułu

“Oczywiście nie chciałam zostać przełamana na samym początku meczu, ale jestem zadowolona, że to było jedyne przełamanie mojego serwisu przez cały mecz.”

“Ona jest bardzo groźną zawodniczką na trawie. Udowodniła to już wcześniej kilka razy. Kiedy szykowałam się na ten mecz wiedziałam, że nie wszystko pójdzie łatwo.”

“Myślę, że zrobiłam dziś świetną robotę, byłam skoncentrowana przez cały mecz i grałam dokładnie tak jak sobie zaplanowałam.”

W słynnym Royal Box na Wimbledonie, podczas meczu Marii i Alison zasiadł David Beckham.

“Właściwie widziałam się z nim już dużo razy na eventach w Los Angeles i Londynie. To świetny facet. Poza tym, że był bardzo dobrym piłkarzem to do tego ma rodzinę i tyle zobowiązań poza boiskiem. Jest miłą osobą do rozmowy i miło spędza się z nim czas.”

“Mam szacunek do wielu sportowców. Myślę, że łączy nas pasja do tego co robimy i ciężka praca. Mimo, że nasze sporty różnią się od siebie to jednak na koniec dnia każdy z nas chce być zwycięzcą i chce cały czas się udoskonalać.”

 

 

 

Leave a Reply

