Magazyn InStyle: Za kulisami przygotowań Marii do gali ESPY Awards

We wczorajszej notce obszernie pisałam o pojawieniu się Marii Sharapovej na gali “sportowych Oscarów”, czyli rozdaniu nagród ESPY Awards.

Maria postanowiła podzielić się z fanami kulisami przygotowań do tej wielkiej i prestiżowej gali. Za pośrednictwem amerykańskiego wydania magazynu InStyle Rosjanka pokazała jak szykuje się na wielkie wyjścia i co jest dla niej ważne, aby czuć się komfortowo w blasku reflektorów.

“Rozdanie nagród ESPY jest dla wszystkich sportowców bardzo ważne ze względu na to, że mogą popisać się swoimi kreacjami wyjściowymi, a nie tylko sportowymi outfitami. Maria Sharapova wczorajszego wieczora wyglądała olśniewająco w koktajlowej sukience od Antoniego Berardi, która miała koronkowe rękawy. Do tej sukienki dobrała buty od Waltera Steigera, których zazdrościć jej będzie każda kobieta, kopertówkę od Bottega Veneta i biżuterię od Irene Neuwirth i Jennifer Fisher. Zobaczcie krok po kroku jak Maria przygotowywała się do tego eventu:”

Godzina 14:06:

“Przed nałożeniem makijażu używam mojego serum z z firmy Supergoop. Wytwarza on dobrą i zdrową bazę dla mojej skóry. Słońce na czerwonym dywanie podczas ESPY jest niesamowicie gorące, więc nawilżenie połączone  z ochroną skóry jest bardzo ważne.”

Instyle-ESPYS-20141

Godzina 14:16:

“Mam tyle akcesoriów do wybrania!”

Instyle-ESPYS-20142

Godzina 14:17:

“Na ESPY Awards po prostu trzeba błyszczeć!”

Instyle-ESPYS-20143

Godzina 14:45:

“W ostatniej chwili potrzebowałam pomocy krawca. Kamery na takich eventach wyłapują wszystkie detale, więc musiałam mieć pewność, że wszystkie szczegóły zostały dopracowane!”

Instyle-ESPYS-20144

Godzina 15:10:

“Mój makijaż miał być prosty i daleki od dramatyzmu.”

Instyle-ESPYS-20145

Godzina 17:26:

“Nakładanie szminki w ostatnich minutach przed galą. Musiałam też nałożyć unoszącą mgiełkę do włosów. Upał na czerwonym dywanie powoduje, że włosy stają się oklapnięte.”

Instyle-ESPYS-20146

Godzina 18:30:

“Bokser Floyd Mayweather Jr. i ja ćwiczyliśmy za kulisami nasze wspólne wystąpienie na ESPY”

Instyle-ESPYS-20147

Godzina 18:50:

“Ostatnie kroki przed powrotem do domu.”

Instyle-ESPYS-20148

 

One thought on “Magazyn InStyle: Za kulisami przygotowań Marii do gali ESPY Awards

  1. Pingback: Japonia

Leave a Reply

