Wywiad z Marią na czerwonym dywanie podczas ESPY Awards

Pomimo tego, iż rozdanie “sportowych Oscarów”, czyli nagród ESPY miało swoje miejsce tydzień temu, to jednak echa tej gali nie cichną w mediach.

16 lipca 2014r. Maria Sharapova pojawiła się na rozdaniu ESPY Awards, które miało swoje miejsce w Nokia Theatre w Los Angeles, (więcej na ten temat w poprzednich notkach). Maria na tej gali zdobyła po raz piąty w karierze statuetkę w kategorii “Najlepsza tenisistka”.

Podczas ESPY Awards, Sharapova znalazła trochę czasu na krótki wywiad dla słynnej, amerykańskiej stacji E!, która zajmuje się głównie plotkami i życiem gwiazd. Reporterkami w tym wywiadzie były: Lolo Jones, słynna amerykańska lekkoatletka specjalizująca się w biegach przez płotki oraz Ali Fedotowsky, amerykańska blogerka, dziennikarka i korespondentka z czerwonego dywanu dla plotkarskich portali.

Bez tytułu

Cały wywiad można obejrzeć pod tym linkiem:

http://uk.eonline.com/videos/224136/maria-sharapova-s-fashion-forward-espys-look

A oto jego tłumaczenie:

Maria, muszę Cię o to spytać. Co roku jesteś obecna na rozdaniu tych nagród i zawsze znajdujesz się na liście najlepiej ubranych. Czyją sukienkę masz na sobie teraz?

Mam na sobie sukienkę od Antoniego Berardi. Nigdy nie wiem czy na ESPY powinnam założyć długą czy krótką sukienkę i zawsze mam ten dylemat, ale w tym roku stwierdziłam, że będę na sobie miała krótką sukienkę i pokochałam ją od pierwszego wejrzenia.

O mój Boże i Twoje buty! Są świetne! Kto je zaprojektował?

Tak, buty są od Waltera Steigera, a torebka od Bottega Veneta. Nie stroję się za często, ale to jest specjalna okazja🙂

Lubisz to? Stroić się?

Tak, oczywiście. Mam wspaniałą ekipę od makijazu i fryzury, więc zawsze razem stwarzamy sobie świetną atmosferę, pijemy herbatę, hmm dziś jest gorąco, (śmiech), ale naprawdę to robimy🙂

Tenisowe outfity stały sie teraz bardzo popularne w świecie mody. Każdy stara się dodać coś od siebie do swojego stroju. Gdybyś mogła dodać jedną unikatową rzecz do swoich outfitów tenisowych co by to było?

Lubię objętość, przestrzeń i  warstwy w strojach. Lubię charakterystyczne cięcia, ale tak naprawdę chodzi o to, żeby na korcie czuć się wygodnie i żeby wszystkie dodatki nie przeszkadzały podczas gry. Uwielbiałabym też coś zrobionego ręcznie i na zamówienie tylko dla mnie.

Więc żadnych kostiumów w stylu Lady Gagi?

Na korcie raczej by się nie sprawdziły, a szczególnie jej szpilki, (śmiech).

Zawsze wyglądasz cudownie. Ostatnio widziałam Twoje najnowsze zdjęcia z wakacji. Tweetowałaś do paparazzich! Jak się czujesz, kiedy chcesz się wyluzować na wakacjach, a paparazzi robią Ci cały czas zdjęcia?

To rzeczywiście dziwne uczucie, ale nie powstrzymuje mnie to przed tym, żeby mieć cudowne wakacje. Widzieliśmy ich przez nasze lornetki i mieliśmy tak naprawdę dużo zabawy.

Tak, paparazzi z Meksyku są tacy dobrzy w tym co robią, wydaje się, że są wszędzie.

Dokładnie, (śmiech). Wydaje się, że są ich setki. Czasem myślę, że ktoś do nich dzwoni i ich informuje. A ja widziałam tam inne sławne osoby, którym też można było zrobić zdjęcia. Może powinnam zadzwonić? (śmiech). Ale jest OK. Dziś rano ćwiczyłam na wzgórzach i w pewnym momencie zobaczyłam kogoś na drzewie, (śmiech), trzeba się przyzwyczaić🙂

Twoje wakacje były bardziej szalone aktywne, czy raczej bardziej relaksujące?

Zdecydowanie bardziej relaksujące. Byłam w drodze przez 3 miesiące, więc teraz koniecznie chciałam wakacje, w których widzę piękny, spokojny ocean, piasek i picie drinka, (śmiech), nie piłam tam herbaty, (śmiech). Miałam po prostu świetne wakacje, a teraz czas wrócić do pracy.

Wyglądałaś obłędnie na wszystkich zdjęciach od paparazzich, wiem, że ich nie lubisz, ale wyglądałaś świetnie. Czy oprócz ćwiczeń związanych z tenisem robisz coś innego, aby Twoje ciało wyglądało tak genialnie?

Nie jestem wielką fanką ćwiczeń na siłowni, więc staram się ćwiczyć na powietrzu. Jadę do Venice Beach, żeby powiosłować z przyjaciółmi, po to, aby uciec od codziennej rutyny. Venice to świetne miejsce.

Masz za sobą wiele emocjonujących i długich meczy. Czy zawsze po takim wysiłku jedziesz na wakacje, czujesz, że potrzebujesz czasu dla siebie?

Cóż, jest tylko kilka okazji w roku, żeby pojechać na wakacje. Najlepszy czas to listopad, kiedy jest po sezonie, a teraz właśnie w lipcu jest czas na krótki odpoczynek. Ale to były tylko cztery dni i nie jest to za dużo na konkretny wypoczynek.

Sportowcy mnóstwo czasu spędzają w hotelach. Co robisz, aby zająć swoje myśli w takich chwilach?

Mam kilka biznesowych spraw nad którymi pracuję, więc zazwyczaj jest to czas na maile, pracuję z Nike nad moimi outfitami z rocznym wyprzedzeniem, więc raczej załatwiam sprawy poza kortem.

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

