Maria w WTA All Access Hour w Montrealu

Już dziś rozpoczyna się turniej Rogers Cup w Montrealu, (Kanada), zaliczany do US Open Series, czyli serii turniejów na kortach twardych, które doprowadzą nas do wielkoszlemowego US Open w Nowym Jorku.

Przed każdym prestiżowym turniejem organizacja kobiecego tenisa o nazwie WTA, (Womens Tennis Assocation), przeprowadza z czołowymi tenisistkami świata wywiady o charakterze humorystycznym, w których zawarty jest czat z fanami, czasem do rozmów dodane są zabawne konkurencje, które prowadząca daje tenisistkom do wykonania.

Całe wydarzenie nazywane jest WTA All Access Hour. Także i podczas tegorocznej edycji Rogers Cup w Montrealu nie mogło zabraknąć słynnego, zabawnego WTA All Access Hour. Jedną z głównych gwiazd tego wydarzenia była oczywiście Maria Sharapova.

Oto filmik prezentujący WTA All Access Hour z udziałem wszystkich czołowych tenisistek. Fragment z Marią zaczyna się w 25 minucie filmiku:

Najciekawsze wypowiedzi Marii:

“Witajcie fani!! Wróciłam! Minęło kilka tygodni, ale jestem szczęśliwa, że znowu czeka mnie turniej, jestem pełna energii, nie mogę się doczekać, aby poczuć wasze wsparcie:)”

“Przed nami ciekawe i emocjonujące turnieje przygotowujące do US Open. Jestem bardzo podekscytowana, oczywiście głównym celem jest zaprezentować się tu jak najlepiej i rozegrać jak najwięcej spotkań.”

“Zazwyczaj kiedy kończę rozgrywać jakieś duże turnieje mam kilka dni na wypełnienie zobowiązań ze sponsorami, i tak też stało się w lipcu. Tym samym kręciłam nową reklamę do promowania perfum, byłam na ESPY co było bardzo zabawne, byłam tam prezenterką.”

“Pyszne jedzenie, świetny kort centralny, atmosfera, którą tworzą fani sprawiają, że czuję się świetnie podczas turnieju.”

Pytania losowane od fanów:

“Czy kiedykolwiek zagrasz w mikście z Grigorem?”

“Na pewno nie podczas Wielkiego Szlema, mimo że on bardzo chce, (śmiech), ale okazjonalnie ćwiczymy razem, ale on jest w tym dużo lepszy, więc nie chce przy nim źle wyglądać :)”

“Jaki był ostatni film, który widziałaś?”

“Dawno nie widziałam żadnego filmu, byłam w kinie kilka miesięcy temu, ale film był okropny. Ale lubię wszystkie filmy z Jackiem Nicholsonem, więc obejrzałabym każdy film z nim.”

“Jaki kolor lubisz nosić najbardziej na korcie i poza kortem?”

“Lubię miksować i mieszać kolory. Aktualnie lubię błękitny i fioletowy na korcie, poza kortem lubię czarny.”

“Twoja codzienna, poranna rutyna w trakcie turnieju i w trakcie czasu wolnego.”

“Kiedy jestem w domu zazwyczaj mam rano godzinę do treningu, więc lubię zrobić sobie dobrą kawę, odpowiadam wtedy na kilka maili, jem dobre śniadanie, dzwonię do mamy, (śmiech), podczas turnieju jest dość podobnie, z wyjątkiem tego, że nie mam przy sobie mojej ulubionej kawy.”

W dalszej części Maria zagrała z prowadzącą w grę na temat języka francuskiego. Prowadząca trzymała w ręku zwroty pisane po angielsku, a Sharapova miała je przetłumaczyć na francuski. Maria perfekcyjnie odgadła wszystkie zwroty i wygrała całą grę.

Zdjęcia z WTA All Access Hour w Montrealu:

d26eb0bc0ea8

925c603861d4

7cb3e219e97d

BuIYte1IMAEsdCC

BuIpmY5IMAAGjME

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

