Maria w półfinale turnieju w Cincinnati

W tym tygodniu Maria rozgrywa turniej Western & Southern Open w Cincinnati, który jest jej ostatnim turniejem przed wielkoszlemowym US Open.

Po zwycięstwach w II i III rundzie przyszedł czas na ćwierćfinałowy pojedynek.

Wczoraj o godzinie 21:00 czasu  wschodnio amerykańskiego, (1:00 w nocy czasu polskiego), Maria Sharapova rozegrała ćwierćfinałowy mecz turnieju Western & Southern Open w Cincinnati. Jej rywalką była Rumunka Simona Halep. Mecz trwał 2 godziny i 32 minuty, Sharapova wygrała wynikiem 3:6 6:4 6:4.

Maria rozpoczęła mecz w słabej dyspozycji. Rumunka objęła szybkie prowadzenie 4:1 w pierwszej partii i w rezultacie wygrała pierwszego seta 6:3. Piłka setowa dla Simony zakończyła się po błędzie z backhandu ze strony Sharapovej.

Drugi set również nie rozpoczął się po myśli Marii. Halep objęła prowadzenia 2:0 i wydawało się, że nie odda już wysokiego prowadzenia w meczu. Sharapova jednak, jak przystało na najbardziej waleczną tenisistkę w obecnych rozgrywkach, nie poddała się i zdołała wygrać drugią partię meczu 6:4. Piłka setowa dla Rosjanka zakończyła się jej udanym serwisem, którego Simona nie była w stanie odebrać prawidłowo i wprowadzić do gry.

Ostatnia, trzecia partia meczu to kolejny etap, który nie rozpoczął się pomyślnie dla Marii. Simona na początku trzeciego seta prowadziła 2:0 i serwowała, aby wygrywać już 3:0. Maria jednak przełamała Rumunkę i doprowadziła do remisu 4:4. Sharapova przełamała Simonę w świetnym momencie meczu i wygrywała 5:4 oraz miała swój serwis. Piłka meczowa zakończyła się po wyrzuconym backhandzie Simony Halep. Tym samym Maria Sharapova awansowała do półfinału turnieju w Cincinnati.

Oto oficjalne statystyki z meczu Marii. Jak widać Rosjanka miała 1 as serwisoy przy 11 podwójnych błędach serwisowych oraz 27 bezpośrednio wygranych piłek przy 53 niewymuszonych błędach.

large

Zdjęcia z meczu ćwierćfinałowego w Cincinnati:

Maria+Sharapova+Western+Southern+Open+Day+pKUD0b7AiQvx

Maria+Sharapova+Western+Southern+Open+Day+3A8P69mv0FCx

Maria+Sharapova+Western+Southern+Open+Day+KU0WY_BBiUPx

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

large2

“Nie jest żadnym sekretem to, że nie grałam dziś najlepszego tenisa. Ona zaczęła mecz świetnie, ja trochę słabiej. Simona jest numerem 2 na świecie i wiedziałam, że czeka mnie bardzo trudne zadanie.”

“Jestem bardzo szczęśliwa i zadowolona, że przeszłam dalej i turniej jeszcze się dla mnie nie skończył.”

“W trakcie trwania meczu przybywało coraz więcej kibiców, którzy świetnie nas wspierali. Można było usłyszeć małe dziewczynki, które skandowały moje imię, (śmiech), co było dla mnie fantastyczne.”

O swojej kolejnej rywalce Anie Ivanovic:

“Ostatni mecz jaki grałyśmy był dla mnie trudny, przegrałam go, więc teraz oczywiście z niecierpliwością czekam na rewanż, ona gra świetnie w tym sezonie, więc myślę, że mecz dostarczy wszystkim wielu emocji.”

 

 

 

Leave a Reply

