Przegrana w meczu IV rundy wielkoszlemowego US Open

Wczoraj o godzinie 19:00 czasu polskiego, (13:00 czasu amerykańskiego), Maria rozegrała mecz IV rundy wielkoszlemowego US Open. Jej rywalką była Dunka Caroline Wozniacki. Mecz trwał 2 godziny i 37 minut, Maria przegrała wynikiem 4:6 6:2 2:6.

Mecz obu pań został rozegrany na korcie centralnym szlema w Nowym Jorku. Warunki pojedynku nie były sprzyjające dla obu tenisistek z racji tego, iż było bardzo wietrznie, gorąco oraz wilgotno.

Już na początku meczu Dunka Wozniacki objęła prowadzenie 3:0. Maria zdołała wyrównać stan seta na 3:3, jednak niestety w decydującym momencie seta Rosjanka dała się po raz kolejny przełamać i tym samym przegrała pierwszą partię 4:6. Przy piłce setowej dla Caroline, uderzenie forehandowe Marii uderzyło w siatkę.

Drugi set to odrodzenie Sharapovej i festiwal jej świetnej gry. Maria wygrała tego seta 6:2 nie dają rywalce złudzeń na jakiekolwiek szanse na wygraną w tej partii. Piłka setowa dla Sharapovej zakończyła się jej świetnym winnerem z forehandu.

Niestety Sharapova, po świetnym drugim secie, nie pokazała nawet połowy tego co potrafi w decydującej partii. Wozniacki objęła szybkie prowadzenie 4:1 i nie dała już sobie odebrać prowadzenia i zwycięstwa w tym meczu. Piłka meczowa dla Caroline zakończyła się jej winnerowym uderzeniem z backhandu.

Oto oficjalne statystyki z meczu Marii i Caroline. Jak widać Maria miała 4 asy serwisowe przy 8 podwójnych błędach serwisowych oraz 39 bezpośrednio wygranych piłek przy 43 niewymuszonych błędach.

Bez tytułu

Zdjęcia z meczu IV rundy wielkoszlemowego US Open:

Maria+Sharapova+2014+Open+Day+7+b9HA0u30GUbx

Maria+Sharapova+2014+Open+Day+7+eftPD2Nhc8px

Maria+Sharapova+2014+Open+Day+7+SwUVoHwlx-Ax

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

Bez tytułu4

“To był dość długi mecz. Pod koniec pierwszego seta popełniłam kilka niepotrzebnych błędów. Byłam jednak zadowolona z tego jak zdołałam obrócić losy meczu w drugiej partii, byłam agresywniejsza i grałam mój tenis, dyktowałam na korcie warunki. W ostatnim secie przestałam to robić, pozwoliłam jej na przejęcie inicjatywy, grałyśmy długie punkty, takie jakie ona lubi.”

“Myślę, że ona zagrała dziś świetny mecz. Odbijała właściwie każdą piłkę, to od zawsze była jej siła.”

“Na korcie było gorąco, wietrznie i wilgotno, ale to normalne tu w Nowym Jorku, w lecie na korcie Arthura Ashe’a. Gram tu już od wielu lat, więc wiedziałam czego się spodziewać.”

“Nie jestem zaskoczona tym, że tyle rozstawionych zawodniczek już odpadło. Sezon jest długi, to ostatni szlem w tym roku, odczuwamy trudy gry przez tyle miesięcy.”

“Teraz kiedy przegrałam mecz trudno jest mi mówić o radości ze zwycięstwa w wielkoszlemowym Roland Garros w tym roku. W pozostałych Szlemach nie udało mi się osiągnąć takich rezultatów jak chciałam, więc trudno mi powiedzieć, że Paryż mi to wynagradza.”

“Następne turnieje już za niedługo. Jedziemy do Azji za kilka tygodni, więc na pewno moim celem będzie teraz trening.”

 

 

 

 

Leave a Reply

