Konferencja prasowa przed turniejem w Wuhanie

Maria Sharapova rozpocznie rywalizację w turnieju Dongfeng Motor Open w mieście Wuhan, (Chiny), już dziś. Jej mecz przeciwko rodaczce Svetlanie Kuznetsovej zaplanowany jest na godzinę 13:30 naszego czasu.

Wcześniej jednak, a dokładnie wczoraj, 21 września 2014r., Maria wzięła udział w przedturniejowej konferencji prasowej.

O zakończeniu kariery przez Chinkę Li Na:

“Odejście przez nią od sportu jest oczywiście wielką stratą dla tenisa i dla sportu na całym świecie. Szczególnie tu w Chinach jej emerytura ma znaczenie, ponieważ Li była tu bardzo ważną osobistością sportową oraz to dzięki niej tenis stał się tak popularny w Azji. Dzięki niej gramy teraz turniej w Wuhanie. Dla mnie jako tenisistki to smutne, że Li Na nie będzie już brała udziału w rozgrywkach. Ale myślę, że ona może myśleć o swojej karierze z wielkim uśmiechem na twarzy. Przeszła w karierze przez wiele kontuzji, a jednak zawsze potrafiła się podnieść i wygrać jeszcze tyle wielkich turniejów. Myślę, że wszyscy możemy być z niej dumni.”

O swojej edukacji:

“Od zawsze miałam indywidualny tok nauczania. Nigdy nie miałam takiego właściwego systemu nauczania, w klasie z 30 osobami dookoła. Chodziłam do prywatnej szkoły przez 3 lata, kiedy trenowałam na Florydzie. Od zawsze lubiłam sztukę, a architektura jest czymś co fascynuje mnie do dziś.”

Na temat miasta Wuhan, w którym Sharapova jest po raz pierwszy:

“Cóż, podróż z USA do Chin jest podróżą bardzo długą i wyczerpującą, więc pierwsze dni spędziłam tu raczej na odpoczynku i przyzwyczajaniu się do nowej strefy czasowej. Szczerze mówiąc przede wszystkim staram się tu dobrze wyspać i trenować, (śmiech). “

O swojej aktualnej formie:

“Zawsze kiedy przyjeżdżam na turniej staram się trenować tak dużo jak to tylko możliwe. Nie jestem tu na wakacjach. Oczywiście moim celem jest zaprezentowanie się tu z jak najlepszej strony, ale od mojego ostatniego mecuz minęło sporo czasu. Wuhan będzie świetnym miejscem do budowania dobrej gry.”

Img7150278_n

Img7150282_n

Img7150289_n

Leave a Reply

