Przegrana Marii w III rundzie turnieju w mieście Wuhan

Dziś o godzinie 9:00 czasu polskiego, (15:00 czasu chińskiego), Maria Sharapova rozegrała mecz III rundy turnieju Dongfeng Motor Open w chińskim mieście Wuhan. Jej rywalką była Szwajcarka Timea Bacsinszky. Mecz trwał 2 godziny i 16 minut, Maria przegrała wynikiem 6:7 5:7.

W pierwszym secie doszło do rozgrywki tie-breaka, ponieważ obie tenisistki konsekwentnie utrzymywały swoje podanie. Timea wygrała tie-breaka 7:3 i tym samym pierwszego. Piłka setowa zakończyła się dla Szwajcarki po jej zwycięzkim forehandowym uderzeniu.

Drugi set rozpoczął się dla Sharapovej pomyślnie. Rosjanka miała już szansę na objęcie prowadzenia 4:1, niestety nie wykorzystała jednak okazji i to Bacsinszky wyrównała stan seta na 4:4, po czym zdołała utrzymać swoje podania oraz ponowanie przełamać Marię, co zaowocowało wygranym przez nią drugim setem 7:5. Timea wygrała mecz po błędzie backhandowym Sharapovej.

Zdjęcia z meczu III rundy turnieju Dongfeng Motor Open w mieście Wuhan:

afp-sharapova-crashes-out-kvitova-through-in-wuhan

1411553548507_wps_4_WUHAN_CHINA_SEPTEMBER_24_

large3

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

ByTAdKIIcAAzhj4

“Cały czas w mojej grze borykam się z niestabilnością. Raz gram naprawdę dobrze, a potem popełniam mnóstwo błędów. Mam też problemy z przejęciem inicjatywy w meczu, a to  zawsze dobrze mi wychodziło.”

“Było mnóstwo sytuacji w tym meczu, że miałam piłkę na skończenie wymiany i nie umiałam tego wykorzystać. Pozwalałam jej dziś na bardzo wiele co nie pomogło mi w ogóle, bo ona miała szansę na wygranie punktu.”

“Nie grałam też dziś returnem co zawsze było moją siłą. Definitywnie mam nad czym myśleć przez kolejne dni.”

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

