Konferencja prasowa przed turniejem China Open w Pekinie

Wczoraj, 26 września 2014r., Maria Sharapova, jako jedna z czołowych gwiazd turnieju China Open w Pekinie, wzięła udział w przedturniejowej konferencji prasowej. (więcej o przyjeździe do Pekina oraz turniejowej drabince w poprzednich notkach).

Wypowiedzi z przedturniejowej konferencji prasowej w Pekinie:

“Rezultat w Wuhanie zdecydowanie nie był takim jakiego się spodziewałam i jakiego chciałam. Wiem, że grałam świetny tenis w dwóch ostatnich setach w meczu z Kuznetsovą, ale niestety nie byłam w stanie tego przenieść na mecz kolejnej rundy.”

“Zanim dojdę tu do finału czeka mnie 5 bardzo trudnych pojedynków. Moja koncentracja jest teraz na pierwszym meczu. Wiem, że ciągle to powtarzam i to może się wydawać nudne, ale ja naprawdę myślę tylko o rywalce w I rundzie.”

“Zawsze podobała mi się gra tu w Pekinie. Osiągałam tu dobre rezultaty i mam nadzieję, że w tym roku nie zawiodę.”

“Myślę, że zrobiłam niesamowity postęp w przygotowaniu fizycznym do turniejów. Kilka lat temu nie byłabym w stanie grać na wysokim poziomie przez tyle miesięcy z rzędu.”

133674854_14117161502941n

Byd1mfYIAAAvNud

BycY2MUIAAA5uhS

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

