Maria w II rundzie turnieju China Open w Pekinie

Dziś, 28 września, Maria rozegrała mecz I rundy turnieju China Open w Pekinie, (Chiny). Jej rywalką była Estonka Kaia Kanepi. Mecz trwał godzinę i 30 minut, Maria zwyciężyła wynikiem 6:4 6:1.

Pierwszą osobą, która przełamała serwis rywalki w tym meczu była Kaia, która na początku pierwszego seta objęła prowadzenie 2:1. Maria zdołała jednak przełamać Kanepi i wygrać swój serwis i tym samym wyszła na prowadzenie 3:2. Przy stanie 5:4 dla Marii, serwowała Estonka. Maria świetnie wykorzystała ten korzystny dla siebie układ seta, przełamała rywalkę i tym samym wygrała pierwszego seta 6:4. Piłka setowa zakończyła się dla Marii po błędzie Kai z forehandu.

W drugim secie niepodzielnie panowała już Sharapova. Rosjanka już na początku objęła prowadzenie 3:0 i przez całą partię pozwoliła Estonce na ugranie tylko jednego gema. Maria wygrała tego seta 6:1 i tym samym cały mecz 2:0 w setach. Piłka meczowa dla Marii zakończyła się po błędzie backhandowym Kanepi.

Zdjęcia z meczu I rundy turnieju China Open w Pekinie:

201409280515189445637-p5

Maria+Sharapova+2014+China+Open+Day+2+LdvmP-CFhlGl

201409280516189855640-p5

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

BynVWc0CcAA-D0z

BynVWegCQAAySDE

“Myślę, że miałam dziś wymagającą rywalkę. Miałam z nią w przeszłości trudne mecz. Wiem, że jest zdolna do grania świetnego tenisa i pokonywała w swojej karierze czołowe tenisistki świata.”

“W tym roku ona jest trochę niżej w rankingu, ale zdawałam sobie sprawę, że czeka mnie dziś spore wyzwanie. W zeszłym tygodniu nie grałam dobrze, więc cieszę się, że tu od początku meczu grałam na wyższym poziomie.”

“Myślę, że dziś serwowałam całkiem nieźle. Byłam agresywna w zagrywce i stawiałam ją pod presją.”

“Jestem osobą, która lubi rządzić, lubię jak coś zależy ode mnie. Jeśli popełniam podwójne błędy serwisowe nie czuję się z tym okropnie, ponieważ wiem, że to ja sama siebie wprowadziłam w taką sytuację, a nie rywalka, która uderzyła return, którego nie mogłam odebrać. Oczywiście to niemiłe widzieć dużo podwójnych błędów w meczu, ale taka jest moja filozofia. Wolę gdy coś w 100% zależy ode mnie niż od rywalki.”

 

 

Leave a Reply

