Maria awansowała do III rundy turnieju w Pekinie

Dziś, 30 września, Maria rozegrała mecz II rundy turnieju China Open w Pekinie. Jej rywalką była Ukrainka Elina Svitolina. Mecz trwał godzinę i 25 minut, Maria wygrała wynikiem 6:2 6:2.

Mecz, który z początku wydawał się bardzo trudnym zadaniem, okazał się dla Marii łatwym i przyjemnym pojedynkiem.

Sharapova na początku pierwszego seta objęła prowadzenie 5:1 i serwowała na seta. W tym momencie dała rywalce przełamać swój serwis, ale nie spowodowało to większych szkód w całej partii. Rosjanka zaraz po straceniu podania, przełamała znowu jej serwis u wygrała seta 6:2. Piłka setowa zakończyła się dla Marii po błędzie backhandowym Svitoliny.

W drugim secie Sharapova objęła prowadzenie 4:2. Od tego momentu nie dała już Ukraińce wygrać ani jednego gema, wygrywając seta 6:2 oraz cały mecz w stosunku 6:2 6:2. Piłka meczowa zakończyła się dla Marii po wyrzuconym przez Svitolinę backhandzie.

Oto oficjalne statystyki z meczu Marii i Eliny. Jak widać Maria miała 1 as serwisowy przy 5 podwójnych błędach serwisowych oraz 22 bezpośrednio wygrane piłki przy 31 niewymuszonych błędach.

Bywu3mqCIAAxPiJ

Zdjęcia z meczu II rundy China Open w Pekinie:

085629842_Maria_China_Open_Day_4_20_122_460lo

085682273_Maria_China_Open_Day_4_22_122_42lo

085737484_Maria_China_Open_Day_4_26_122_199lo

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

Bez tytułu

“Cieszę się, że miałam dobry początek w tym meczu. Ona ma za sobą bardzo dobry sezon i w poprzednim tygodniu rozegrała świetny turniej. Tutaj była dla mnie przeciwniczką już w II rundzie, więc musiałam dziś zagrać na wysokim poziomie. Jestem szczęśliwa, że wygrałam ten mecz.”

“Ona zmuszała mnie do długich wymian. Świetnie porusza się z jednej strony kortu na drugą, więc musiałam być kreatywna, ale też cierpliwa, aby zakończyć wymianę po mojej myśli. Wynik może sprawiać wrażenie łatwego, ale w moim odczuciu ten mecz był trudny i podchwytliwy.”

 

 

 

Leave a Reply

