Maria w WTA All Access Hour w Singapurze!

Obecny tydzień przyniesie nam z pewnością wiele tenisowych emocji. Otóż już dzisiaj, 20 października, rozpoczyna się ostatni w kobiecym sezonie tenisowym 2014 turniej, a mianowicie Turniej Mistrzyń w Singapurze, (więcej na jego temat w poprzednich notkach).

Przed każdym prestiżowym turniejem kobiecym, organizacja kobiecego tenisa, WTA, organizuje zabawne wywiady z czołowymi tenisistkami świata, w których zawarty jest również czat z fanami i śmieszne konkurencje. Cała akcja nosi nazwę WTA All Access Hour i stała się już niemal tradycją w kobiecym tenisie. Także i podczas Turnieju Mistrzyń w Singapurze nie mogło zabraknąć tej zabawnej akcji, a jedną z głównych bohaterek All Access Hour była oczywiście Maria Sharapova.

Oto fragment WTA All Access Hour, w którym wystąpiła Maria:

Najciekawsze wypowiedzi Marii:

O tym jak wyglądał jej dzień, w którym odbyła się ceremonia losowania drabinki turnieju mistrzyń:

“To był bardzo długi i zajęty dzień, ponieważ trzeba było zacząć go od treningów, oczywiście każda z nas trenowała o tej samej porze, żeby zdażyć na ceremonię losowania. Po treningu trzeba było się wyszykować, zrobić włosy, makijaż, żałożyć sukienkę, a potem oczywiście wspólne pozowanie i cała ceremonia. Trzeba było też przetrwać kilka przemówień, (śmiech), zanim mogłam jechać do domu. Po wszystkim wróciłam z całą moją ekipą do domu, miałam jeszcze krótki trening fizyczny, masaże i poszłam spać :)”

O atrakcjach Singapuru i o tym co Maria chciałaby zrobić w tym mieście:

“Oczywiście poza zakupami, (śmiech), byłam tu jednego dnia na festiwalu tańca współczesnego, choreografię układał brytyjski tancerz, to było świetne przeżycie.”

O ostatnim kłamstwie jakie powiedziała:

“Wydaje mi się, że nabierałam któregoś w moich współpracowników ;)”

O tym czego chciałaby się jeszcze w życiu nauczyć:

“Chciałabym się nauczyć rysować. Uważam, że jest to niesamowita umiejętność, mam kilku przyjaciół, którzy rysują w niesamowity sposób i jestem tym bardzo zainspirowana.”

O tym co chaiałaby zrobić, gdyby dowiedziała się, że za niedługo będzie koniec świata:

“Chciałabym zwiedzić cały świat.”

O ostatnim razie kiedy była bardzo zdenerwowana:

“Chyba wtedy kiedy musiałam dać jakiś publiczny występ w stylu przemowy itp. Najgorszy jest właściwie czas oczekiwania, kiedy nie wiesz co się wydarzy i za dużo analizujesz ;)”

O planach na Święta:

“W tym roku turniej w Brisbane zaczyna się na szczęście tydzień później, w zeszłym roku musiałam opuścić święta i to było bardzo trudne. Boże Narodzenie to moje ulubione wakacje, więc w tym roku chce je po prostu spędzić z rodziną i przyjaciółmi.”

Maria opisała również w trzech słowach swoich fanów, czyli SharaFamily:

“Pełni pasji, entuzjastyczni i bardzo kochający.”

Zdjęcie z WTA All Access Hour w Singapurze:

B0Tr1mNCAAApq8l

 

 

 

 

 

Leave a Reply

