Przegrana Marii w pierwszym meczu Turnieju Mistrzyń w Singapurze

Wczoraj, 21 października, Maria Sharapova rozegrała pierwszy mecz turnieju mistrzyń w Singapurze. Jej rywalką była Dunka Caroline Wozniacki. Mecz trwał 3 godziny i 13 minut, Maria przegrała wynikiem 6:7 7:6 6:2.

Przypominam iż ten przegrany mecz nie powoduje odpadnięcie Marii z turnieju. Turniej Mistrzyń to jedyny turniej tenisowy, w którym w pierwszym etapie gra się w grupach i dopiero po wszystkich meczach wyłonione zostaną po dwie najlepsze zawodniczki z dwóch grup!

Mecz obu Pań był bardzo dramatyczny i obfitował w wiele zwrotów akcji. Ogólnie Maria zaprezentowała się jednak bardzo słabo i poziom jej gry jak narazie pozostawia wiele do życzenia.

Oto oficjalne statystyki z meczu Marii i Caroline. Jak widać Rosjanka popełniła aż 15 podwójnych błędów przy zaledwie 5 asach serwisowych oraz aż 76 niewymuszonych błędów przy 43 bezpośrednio wygranych piłkach:

B0equ0VCcAEFxUc

Zdjęcia z pierwszego meczu turnieju mistrzyń w Singapurze:

Maria+Sharapova+BNP+Paribas+WTA+Finals+Day+wfZF_e0_k-3l

Maria+Sharapova+BNP+Paribas+WTA+Finals+Day+mH4Jkdgl0gJl

Maria+Sharapova+BNP+Paribas+WTA+Finals+Day+7eFUQQqsdgGl

Maria+Sharapova+BNP+Paribas+WTA+Finals+Day+tctbeROvimdl

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

B0e6bvECEAAPr2h

“Ten mecz był niezwykle wykańczający fizycznie. Myślę, że pod koniec byłam trochę zbyt wyssana z energii, nie byłam zaangażowana tak jak trzeba przy tego rodzaju pojedynkach.”

“Ona była dzisiaj bardziej konsekwentna i stabilna. Miałam okazję wygrać pierwszego seta, niestety nie wykorzystałam jej i to się na mnie zemściło. O dzisiejszy wynik mogę obwiniać tylko siebie.”

“Ona od zawsze była dla mnie trudną rywalką. Mecze z nią są bardzo fizyczne, ona odbija właściwie każdą piłkę, więc musisz się podwójnie napracować, żeby wyprowadzić akcję i zdobyć punkt.”

“Problemem tego stadionu są światła. Mam wrażenie, że codziennie są ustawione w inny sposób. W pierwszy dzień mojego treningu tutaj światła były ustawione w taki sposób, że na środku kortu było ciemno. Później było ich dużo na środku, ale za mało po bokach.”

“Ciężko jest być tą, która przegrała tak długi i intensywny mecz, ale pozytywną stroną tego turnieju jest to, że w dalszym ciągu mam szanse na poprawienie swojej gry. W kolejnych meczach postaram się zagrać na moim poziomie i walczyć o miejsce w półfinale.”

 

 

 

Leave a Reply

