Wygrana w trzecim meczu Turnieju Mistrzyń w Singapurze

W piątek, 24 października, Maria Sharapova rozegrała ostatni, grupowy mecz Turnieju Mistrzyń w Singapurze. Jej rywalką była Agnieszka Radwańska, mecz trwał 3 godziny i 9 minut, a Maria wygrała wynikiem 7:5 6:7 6:2.

Pomimo tego, iż Maria wygrała ten mecz to niestety odpadła z całego turnieju mistrzyń ze względu na dwa poprzednie, przegrane spotkania w fazie grupowej, (więcej na ten temat w poprzedniej notce).

Maria miała szansę na wygranie tego meczu w dwóch setach, ale niestety przy stanie 7:5 i 5:1 gra Rosjanki zaczęła robić się coraz gorsza, dekoncentracja osiągnęła bardzo wysoki poziom, a sprytna Aga Radwańska umiała to umiejętnie wykorzystać. Jednak w decydującej o całym spotkaniu partii to Maria przejęła całkowitą kontrolę, pokazała dobry tenis oraz waleczność. W ogólnym nastawieniu Sharapovej było widać to, iż bardzo zależy jej na dobrym zakończeniu tego sezonu.

Meczem przeciwko Adze Radwańskiej w Turnieju Mistrzyń w Singapurze Maria zakończyła swój sezon 2014.

Zdjęcia z ostatniego dla Marii meczu w 2014r. w Singapurze:

170860728_Maria_vs_Aga_13_122_521lo

170321267_Maria_vs_Aga_50_122_401lo

170299513_Maria_vs_Aga_49_122_424lo

171143290_Maria_vs_Aga_46_122_149lo

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

0,,~13211401,00

“Chciałam dziś po prostu wyjść na kort i zwyciężyć. Wyniki poprzednich pojedynków nie były już dla mnie ważne. Chciałam zakończyc swój sezon pozytywnie i to się stało. Jestem zadolona z tego, że nie wyjeżdżam z Singapuru bez zwycięstwa. Jestm też zadolona z wysiłku, któy włożyłam w ten mecz i z tego, że sezon 2014 kończę zwycięstwem meczowym.”

“Zaczynając ten sezon nie wiedziałam czego się spodziewać. Byłam świeżo po kontuzji, miałam wiele wątpliwości. Osiągnęłam w tym roku więcej niż mogłam sobie wymarzyć i jestem z tego dumna. Teraz mam zamiar kilka tygodni wypoczywać, a potem znowu spotkam się z moją drużyną, chcę mieć czas na przygotowania do nowego sezonu bez kontuzji i przepracować go jak najlepiej się da.”

“Moim priorytetem w następnym sezonie będzie wygranie nowych Szlemów.”

“Moje najbliższe plany to podróż do jednego z moich ulubionych miast na świecie: Tokio, gdzie będę promować Sugarpovą. Będę tam z moimi przyjaciółmi, więc będzie zabawnie. Później spotkam się w końcu z moich chłopakiem i gdzieś razem pojedziemy.”

“Pierwszy raz od bardzo dawna będę w końcu podróżować bez rakiet i sprzętu🙂 Jestem z tego bardzo zadowolona, szczerze mówiąc nie mogę się tego doczekać :)”

 

 

Leave a Reply

