Maria na Media Day w Brisbane

3 stycznia, czyli dzień przed rozpoczęciem turnieju w Brisbane, (Australia), zorganizowany został tzw. Media Day, czyli dzień w którym z czołowymi gwiazdami turnieju przeprowadza się wywiady i robi sesje zdjęciowe.

Turniej Brisbane International będzie pierwszym turniejem w sezonie 2015, w którym Sharapova weźmie udział. (więcej na temat przylotu Sharapovej do Australii, jej treningach oraz turniejowej drabince w poprzednich notkach).

Maria Sharapova, jako najwyżej rozstawiona w turnieju tenisistka, była oczywiście główną gwiazdą podczas spotkania z mediami.

Twitter Marii:

“Pierwsze godziny z mediami w tym roku. Biorąc to pod uwagę, jestem bardzo zrelaksowana.”

Podczas Media Day w Brisbane, Maria wzięła udział w specjalnej sesji zdjęciowej, która promuje turniej Brisbane International.

287367155_Maria_Brisbane_Photoshoot_002_122_596lo

287395644_Maria_Brisbane_Photoshoot_003_122_1135lo

287462449_Maria_Brisbane_Photoshoot_005_122_39lo

Głównym punktem programu w Media Day w Brisbane była oczywiście konferencja prasowa:

287661595_Maria_Brisbane_Press_002_122_764lo

030302961_Maria_Brisbane_Press_007_122_748lo

“Brisbane jest najsilniej obstawionym turniejem na początek sezonu, więc już od początku trzeba prezentować dobry poziom. Uwielbiam ten turniej. Świetnie jest tu znowu wrócić i móc tutaj rozpocząć nowy sezon.”

“Bardzo chciałabym w tym roku móc być zwyciężczynią tego turnieju i unieść za tydzień trofeum wysoko w górę.”

“Miałam świetny off season. Podróżowałam, spędzałam czas z rodziną, przyjaciółmi, trenowałam. To był cudowny czas.”

“Nie myślę o tym kto gra w tym turnieju. Jestem skoncentrowana na sobie. Nie patrzę w przyszłość i nie analizuję z kim mogę zagrać w późniejszej fazie turnieju. Jestem zainteresowana tylko moją kolejną, najbliższą rywalką.”

“Mam wokół siebie świetny team. Rok temu tu w Brisbane byliśmy na początku wspólnej współpracy. Teraz po roku jesteśmy przyjaciółmi, którzy spędzają ze sobą prawie cały rok. Dużo się o sobie nauczyliśmy i bardzo dobrze nam się razem pracuje. Myślę, że odpowiedni ludzie wokół mnie to na tym etapie mojej kariery bardzo ważna sprawa. Jestem dumna, że udało nam się stworzyć tak dobrą drużynę.”

“Każdy turniej traktuję jako ten najważniejszy. Nie gram gdzieś tylko po to, aby się rozgrzać czy pokazać.”

“Jeśli chodzi o tenis, to moim największym priorytetem jak narazie jest zdrowie. Wiele przeszłam jeśli chodzi o kontuzję i wiem co to znaczy nie grać przez wiele miesięcy.” 

 

Leave a Reply

