Maria w półfinale turnieju Brisbane International

Dziś, 8 stycznia, Maria rozegrała spotkanie ćwierćfinałowe turnieju w Brisbane, (Australia). Jej rywalką była rozstawiona z numerem 7 w turnieju Hiszpanka Carla Suarez Navarro. Mecz trwał godzinę i 8 minut, Sharapova zwyciężyła wynikiem 6:1 6:3.

Maria już na początku meczu przełamała serwis Carli i objęła prowadzenie 1:0. W następnym gemie Hiszpance udało się przełamać serwis Marii i doprowadzić do remisu 1:1, ale był to ostatni gem, który zdołała wygrać Navarro w pierwszym secie. Sharapova wygrała kolejne pięć gemów z rzędu w 33 minuty, a piłka setowa zakończyła się dla niej po błędzie w beckhandu Carli.

W drugim secie Sharapova objęła prowadzenie na 3:1 w czym pomógł jej zwycięski winner z beckhandu. To przełamanie wystarczyło na to, aby zapewnić Sharapovej wygrany mecz. Maria nie oddała już swojego serwisu do końca meczu i wygrała tę partię 6:3. Piłka meczowa zakończyła się dla Rosjanki po błędzie beckhandowym Carli.

Oto oficjalne statystyki z meczu. Jak widać Maria miała 4 asy serwisowe przy 5 podwójnych błędach serwisowych oraz 32 bezpośrednio wygrane piłki przy 18 niewymuszonych błędach.

B6zV8NPIIAAMMjB

Zdjęcia z ćwierćfinałowego meczu Marii w Brisbane:

731927265_Maria_Brisbane_020_122_249lo

732092224_Maria_Brisbane_026_122_385lo

730926755_Maria_Brisbane_009_122_487lo

730891806_Maria_Brisbane_006_122_159lo

Podczas meczu Marię dopingował kierowca rajdowy Mark Webber, który razem z Marią pracował dla firmy Porsche.

B6zbPk2CIAA8CHq

Wypowiedzi z pomeczowej konferencji prasowej:

B6zfdCuCQAAYsvf

“Miałam z nią trudne pojedynki w 2014r., gdzie również z nią przegrałam. W takich przypadkach zawsze jest się ostrożniejszym w stosunku do takich rywalek. Wiem, że ona jest w stanie grać bardzo dobry tenis, ona gra dobrze w defensywie i sprawia, że musisz odbijać wiele piłek. Nie chciałam jej dziś dać czasu na kreowanie jej gry i myślę, że bardzo dobrze mi to dzisiaj wyszło.”

“Moja kolejna przeciwniczka to jedna z młodych zawodniczek, która sporymi krokami zbliża się do czołówki. Kiedyś sama taka byłam i wiem jaką ogromną ma się wtedy motywację. To będzie dla mnie trudny mecz, ale jestem na to wyzwanie gotowa. Jestem tu po to, aby grać z różnorodnymi tenisistkami i sprawdzać swoje umiejętności.”

Leave a Reply

