Konferencja prasowa Marii po meczu III rundy w Australian Open

Wczoraj, 23 stycznia, Maria pewnie i szybko awansowała do IV rundy wielkoszlemowego Australian Open w Melbourne. (więcej na ten temat w poprzedniej notce).

Tradycyjnie już, po meczu, odbyła się konferencja prasowa z udziałem Marii.

nr13r5

Dzisiejsze zwycięstwo było dla Ciebie o wiele bardziej komfortowe niż to w II rundzie. Co dziś robiłaś inaczej? Wydaje mi się, że byłaś dziś pozytywnie nastawiona. 

Tak, myślę, że bardzo dobrze poradziłam sobie z presją po poprzednim pojedynku. Przed meczem III rundy miałam świetny trening. Myśleliśmy razem z teamem nad tym co można poprawić w mojej grze i oczywiście podczas meczu byłam skupiona w 100% na sobie. Myślę, że dziś wykonałam pod tym względem naprawdę dobrą robotę.

Kolejny mecz będzie przeciwko Shuai Peng. Twoje przemyślenia na ten temat?

Zawsze grałyśmy przeciwko sobie dobre spotkania. Ona miała dobre rezultaty w ostatnich szlemach. Jest trochę nietradycyjną zawodniczką, ponieważ każde uderzenie gra dwoma rękoma, co na pewno będzie podchwytliwe. Ale mimo wszystko zawsze cieszę się na grę z nią. Ona potrafi grać płasko, głęboko, muszę więc być gotowa na wszystkie piłki, które do mnie na korcie powrócą, mam nadzieję na dobre spotkanie.

Czy próbowałaś gry dwoma rękoma?

Tak. Próbowałam grać też tylko lewą ręką, obiema wszystkie zagrania, robiłam pod tym względem wszystko, trochę jak w cyrku.

Czemu tego próbowałaś i dlaczego przestałaś?

Mam pewniejszy forehand uderzany prawą ręką. Próbowałam też grać inaczej, wiesz Monica Seles była moim idolem

Porównując do pierwszego razu kiedy grałaś przeciwko Peng, czy myślisz, że rozwinęła się i stała się lepszą tenisistką?

Szczerze mówiąc nie pamiętam, kiedy zagrałyśmy przeciwko sobie po raz pierwszy. Może Ty wiesz?

Niestety nie

Nie odrobiłeś zadania, (śmiech). Myślę, że ona zawsze była trudną rywalką do gry. Jest solidna, mam moc w zagraniach, wiem, że miała kilka kontuzji w swojej karierze, a powroty nigdy nie są łatwe, ponieważ przestajesz czuć rutynę i pewność siebie. Myślę, że to ktoś kto staje się pewny siebie w trakcie grania meczu, wiele u niej zależy od tego jak płynnie uderza piłkę na korcie.

 

 

 

Leave a Reply

