Konferencja prasowa Rosjanek przed rozgrywkami Fed Cup w Krakowie

Już w najbliższy weekend rozpoczną się drużynowe rozgrywki w kobiecym tenisie w sezonie 2015. W I rundzie tych rozgrywek, czyli tzw. Fed Cupu, zagrają przeciwko sobie Polska i Rosja.

Z tej okazji do Krakowa, gdzie odbędzie się I runda zmagań, zawitała Maria Sharapova, (wszystko na temat jej przylotu i zwiedzania przez nią Krakowa w poprzednich notkach).

Wczoraj, 4 lutego, w Krakowie odbyła się natomiast oficjalna konferencja prasowa z udziałem rosyjskich tenisistek.

195851

Fed Cup QF Presser - Sportowefakty (10)

Fed Cup QF Presser - Sportowefakty (11)

Fed Cup QF Presser - Sportowefakty (14)

Fed Cup QF Presser - Sportowefakty (12)

Wypowiedzi Marii z konferencji prasowej:

“Kort tu w Krakowie jest dość wolny. Ale to jest Polska, my gramy przeciwko Polsce, więc tego należało się spodziewać. Grałam już z Radwańską na różnych nawierzchniach. Tutaj trenowałam dziś po raz pierwszy, ogólnie rzecz biorąc kort jak i cała arena robią wrażenie. Słyszałam też, że wszystkie bilety są wyprzedane, więc trzeba być przygotowanym na głośny doping.” 

“Spędziłam tu w Krakowie jak narazie kilka dni, moje pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Miasto jest niesamowite do spacerów i zwiedzania. Stare miasto jest piękne, zjadłam tu też trochę świetnych posiłków. Wszystko jak do tej pory bardzo mi odpowiada.”

“Zdecydowanie format Fed Cupu bardzo mi odpowiada. Natomiast myślę, że dobiór dat przez wszystkie lata jest bardzo niefortunny. Gramy kilka dni po wielkim szlemie, który samą swoją formą jest bardzo wymagający zarówno fizycznie jak i psychicznie. Ktokolwiek układał terminy Fed Cupu, nie myślał o zawodniczkach, które muszą podróżować z jednego końca świata na drugi, (śmiech).”

“Urszula nie jest tu pewnie tak dużą faworytką jak jej siostra, ale pomimo tego, ona będzie grała przed swoją publicznością. Ja osobiście nie myślę o tym z kim będę grała. Staram się wykonać moją pracę, grać jak najlepiej i dobrze się zaprezentować, nie ważne jest dla mnie kto stoi po drugiej stronie siatki.”

Leave a Reply

