Maria w krótkim wywiadzie dla Allure Magazine!

Maria udzieliła krótkiego wywiadu dla jednego z najsłynniejszych, amerykańskich magazynów kobiecych: Allure.

Tematem wywiadu były przede wszystkim kosmetyki oraz produkty do pielęgnacji ciała. Wywiad ukazał się w magazynie w dziale: Daily Beauty Reporter, w marcowym wydaniu gazety.

CFDA And Porsche Celebrate Fashion Targets Breast Cancer 20th Anniversary With Maria Sharapova

“Jej osiągnięcia na korcie można by wymieniać bez końca. Oprócz nich ta kobieta, jest cukierkowym magnatem, współwłaścicielką firmy kosmetycznej Supergoop i biznesową maszyną, (czy napisaliśmy już, że ma tylko 27 lat?). Te wszystkie zajęcia nie przeszkadzają jej w utrzymywaniu szykownego wyglądu. Spotkałam się z Sharapovą na krótkiej rozmowie na temat skóry, włosów i fitnessu.”

Najlepsza rada dotycząca piękna, z którą się do tej pory spotkałaś?

Mój fryzjer, Adir Abergel, nauczył mnie wiele o tym jak dbać o swoje włosy i sprawić, aby zawsze były w dobrej kondycji. Utrzymanie ich w wilgoci i nieprzesuszanie jest kluczem. To bardzo ważne, aby aplikować bazę na swoje włosy, która będzie chronić przed słońcem i upałem.

Kosmetyki bez których nie mogłabyś żyć?

Homeoplasmina, (maść), z apteki na oparzenia i zadrapania, perfumy Avon Luck, które uwielbiam mieć przy sobie w podróży, różana maska do twarzy, którą nakładam po podróży, krem przeciwsłoneczny Supergoop i krem odmładzający do rąk również z firmy Supergoop. Te produkty mam w torebce zawsze!

Jak zostałaś współwłaścicielką firmy Supergoop?

Ochrona przeciwsłoneczna jest ogromną częścią mojego zawodowego życia. Natknęłam się na kosmetyki tej firmy w Sephorze i od razu pokochałam ich teksturę. Byłm szczęściarą, ponieważ udało mi się spotkać z prezeską tej firmy, od razu świetnie się dogadałyśmy, bo mamy pod tym względem wspólne cele.

Twoja ikona stylu?

Audrey Hepburn. Uwielbiam prostotę, klasę i elegancję.

Twoje ulubione ubrania i modowe dodatki na ten moment?

Kaszmirowe swetry od The Row, spodnie o szerokim kroju od Stelli McCartney i starodawne kolczyki od Broken English.

Jak pozostajesz w formie poza kortem?

Uwielbiam pracować nad podstawowymi rzeczami. Robię kombinację ćwiczeń na macie i piłce Bosu. Próbowałam także ćwiczeń z Tracy Anderson, które są świetną rozgrzewką!

Jaka jest Twoja przedmeczowa rutyna jeśli chodzi o wygląd?

Zawsze związuje włosy w kucyk, nigdy nie nakładam makijażu, ponieważ nie jest to ewidentnie miejsce na tusz do rzęs😉 Już jako bardzo mała dziewczynka nauczyłam się, że uroda nie idzie w parze z koncentracją na korcie.

 

 

 

 

Leave a Reply

