Konferencja prasowa Marii po meczu I rundy turnieju w Acapulco

Po udanym starcie w turnieju Abierto Mexicano Telcel w Acapulco, (więcej na temat meczu I rundy w poprzedniej notce), Maria udzieliła meksykańskim mediom wywiadu i pojawiła się na pomeczowej konferencji prasowej.

newswala-i-players-in-action-at-the-mexico-open-2015-tournament-in-acapulco-lc-2

Oto filmik z konferencji prasowej Marii w Acapulco po meczu I rundy:

Najciekawsze wypowiedzi:

“Odwiedzałam Meksyk wiele razy, grałam tu mecze pokazowe, spędzałam tu też wakacje, to miłe teraz przyjechać tu i grać profesjonalny tenisowy turniej przed wszystkimi moimi meksykańskimi fanami.”

“Początki turnieju nigdy nie są łatwe, trzeba odnaleźć swój rytm, przyzwyczaić się do nowych warunków, ale dziś czułam się świetnie i jestem bardzo szczęśliwa, że mogę tu grać.”

“Pierwszy mecz zazwyczaj jest poświęcony na przystosowanie się do innych warunków. Korty tu, są zdecydowanie inne od tych na których grałam do tej pory w tym sezonie. Możesz trenować bardzo długo i codziennie, ale tak naprawdę dopiero realny mecz tenisowy weryfikuje Twoją formę i sprawia, że wiesz co należy jeszcze poprawić.”

“Zazwyczaj podczas turnieju nie mam czasu na zwiedzanie i podziwianie uroków miasta, ale tutaj zaraz po przyjeździe wybrałam się na krótką wycieczkę krajoznawczą i jest to unikatowe i piękne miasto. Cieszę się, że miałam okazję je zobaczyć, to zawsze wyjątkowe grać turniej w nowym miejscu, w którym jeszcze się nie było.”

“To było bardzo miłe, zobaczyć dziś wieczorem pełny stadion wypełniony bardzo entuzjastycznymi fanami. To było świetne przywitanie mnie na korcie w pierwszym meczu.”

“Mam respekt do każdej zawodniczki, która gra przeciwko mnie i jest po drugiej stronie siatki. Nigdy nie wolno nikogo lekceważyć. Nawet jeśli jestem rozstawiona w tym turnieju z numerem 1, to nie zmienia to faktu, że gra tu mnóstwo dobrych tenisistek, które nie przyjechały tu po to, aby przegrać. Taki jest tenis, gdyby liczył się tylko ranking nie rozgrywalibyśmy tu turnieju, bo zwycięzca byłby znany.”

 

 

Leave a Reply

