Maria w wywiadzie dla meksykańskiej stacji sportowej Claro Sports!

Podczas trwania Players Party przed turniejem w Acapulco, które odbywało się w niedzielę 22 lutego, Maria Sharapova jako główna gwiazda tenisowych zmagań w Meksyku znalazła czas na udzielenie wywiadu jednej z tamtejszych stacji.

Szczęśliwcami, którym udało się usiąść i porozmawiać z Marią, okazali się dziennikarze ze sportowej, meksykańskiej stacji Claro Sports.

Jak to się stało, że Maria Sharapova wybrała Acapulco?

Po Australian Open grałam w Fed Cupie, te zmagania dzieliła od siebie bardzo długa droga i podróż, czułam, że potrzebuję trochę przerwy i wytchnienia, więc zrezygnowałam z grania w turniejach na Bliskim Wschodzie. Tym samym pomyślałam, że Acapulco jest znacznie bliżej mojego domu, ten turniej świetnie pasuje do mojego rozkładu turniejowego na ten sezon, słyszałam o nim także wiele pozytywnych rzeczy, więc nie było chyba innej alternatywy jak zagranie tutaj turnieju.

Sloane Stephens, Sara Errani, Roberta Vinci, to jest dobry turniej. Jakie są Twoje oczekiwania co do niego?

Traktuje każdą przeciwniczkę i mecz z respektem. Jest tu wiele dziewczyn, które są w stanie grać bardzo dobry tenis. Mam przed sobą trudną drogę, 5 pojedynków do tytułu, ale czekam z niecierpliwością na granie przed moimi meksykańskimi fanami, na korcie, na którym jeszcze w swojej karierze nie grałam.

Fani i media marzyli o tym, żeby zobaczyć tu Marię Sharapovą, królową Acapulco. Czy też marzyłaś, żeby tu przyjechać?

Oczywiście, że tak. Przez całą moją karierę byłam w wielu miejscach na świecie, to jest moja pierwsza wizyta w Acapulco, zwiedzałam trochę miasto, jest piękne, zrobiłam mnóstwo cudownych zdjęć. Teraz natomiast muszę byc gotowa do turnieju i grania pojedynków.

Zaczynasz od meczu z Shelby Rogers. Co o niej myślisz?

Nigdy wczesniej nie miałyśmy okazji zagrać ze sobą. Ale wiem, że pod koniec ubiegłego sezonu miała kilka dobrych występów. Tak jak mówiłam wcześniej, muszę mieć respekt do każdej zawodniczki, ona jest w stanie grać dobry tenis, więc ja muszę być na to gotowa.

Wielu ludzi łącznie ze mną uważa, że rok 2015 będzie należał do Ciebie, że będzie znowu numerem 1 na świecie. Czy uważasz podobnie?

Mam nadzieję. W zeszłym roku rozpoczęłam sezon po kilkumiesięcznej przerwie spowodowanej kontuzją oraz z zupełnie nowymi współpracownikami. Było dla mnie osiągnięciem zakończyć ubiegły sezon na pozycji numer 2 i dać sobie szansę na walkę o numer 1. Czuję, że w dalszym ciągu mam mnóstwo rzeczy, które bardzo chce osiągnąć w tym sporcie. Moim celem jest obecnie wygrywanie jak największej liczby pojedynków.

Leave a Reply

