Konferencja prasowa Marii po meczu II rundy turnieju w Acapulco

Dziś w nocy czasu polskiego Maria rozegrała mecz II rundy turnieju Abierto Mexicano Telcel w Acapulco i awansowała do ćwierćfinału tego turnieju, (wszystko na ten temat w poprzedniej notce).

Tradycyjnie po meczu, odbyła się konferencja prasowa, na której, jako główna gwiazda turnieju, pojawiła się Sharapova.

“Wraz z trwaniem każdego turnieju chcę grać coraz lepiej. Na początku rozgrywek chodzi o poczynienie pewnych zmian, przystosowanie się do nowych warunków i zaadoptowanie swojej gry do innej nawierzchni. Dziś podczas meczu czułam się zdecydowanie lepiej z moją grą, byłam solidna i robiłam to co trzeba, aby wygrać mecz.”

“Naprawdę cieszę się atmosferą, która panuje tu podczas turnieju. Publiczność jest naprawdę zaangażowana w każde spotkanie, wspiera zawodniczki. To bezcenne czuć ich wsparcie, ponieważ jako sportowiec chcesz grać dla entuzjastycznego tłumu, któremu naprawdę podoba się to co widzi.”

“Korty tu w Acapulco są wolniejsze, więc należy się spodziewać dłuższych wymian, co bardzo mi odpowiada. To dla mnie dobry test i trening.”

“Moja kolejna rywalka ma dobry, płaski serwis, używa dużo slajsu, jest agresywna, lubi grać przy siatce, to nie będzie więc łatwe zadanie, ale nie mogę się doczekać.”

“Od momentu kiedy tylko się tu zjawiłam z moim teamem mamy wrażenie, że zostaliśmy tu przywitani w szczególny sposób i codziennie czujemy opiekę organizatorów. Oczywiście, nigdy nie wiadomo czego spodziewać się po nowym miejscu, ale wszystko jest załatwiane w gładki i prosty sposób, a fani są niesamowici. Acapulco jest piękne, kort jest położony nad samym morzem, widać piękne zachody słońca, jest idealnie.”

“Mój ulubiony smak Sugarpovej zmienia się co chwilę. Jem konkretny smak, który aktualnie mi odpowiada prawie cały czas, a potem mówię sobię, ok czas na zmiany. Obecnie najlepiej sprzedającym się smakiem jest Sporty, czyli tenisowe gumy do żucia, a moim ulubionym smakiem jest obecnie Flirty, lubię usta ;)”

 

 

Leave a Reply

