Maria opowiada o najlepszych momentach w byciu ambasadorką marki Porsche magazynowi “Haute Living”

Wielkimi krokami zbliza się druga rocznica pozostania przez Marię światową ambasadorką marki Porsche. W kwietniu 2013 r. świat obiegła elektryzująca wiadomość o tym iz pierwszą w historii przedstawicielką tej luksusowej firmy będzie właśnie Maria Sharapova. Od tamtej pory współpraca między Marią, a Porsche przebiega bardzo pomyślnie. Tenisistka oraz motornicza marka mają za sobą juz wiele wspólnych eventów, nowych, wspólnych biznesowych pomysłów oraz ciekawych projektów.

Maria postanowiła podzielić się swoimi dotychczasowymi, najlepszymi wspomnieniami związanymi z marką Porsche i z tej okazji napisała dla luksusowego, amerykańskiego magazynu “Haute Living” swoje dwuletnie przemyślenia na temat bycia ambasadorką tak wielkiego, światowego koncernu.

“Minęły dwa lata odkąd świat obiegła informacja, ze zostałam ambasadorką marki Porsche- najbardziej poządanej marki samochodowej na świecie. Mozna powiedzieć, ze natychmiast zostałam pochłonięta przez tę firmę- ich estetyczne podejście do projektowania i perfekcyjne wykonanie są synonimami luksusu, a ich dedykacja do mojego ukochanego sportu jest niesamowita. Jedną z rzeczy, które pokochałam przy współpracy z Porsche jest wiadomość, którą wysyłamy do kobiet na całym świecie- sportowe samochody nie są tylko dla męzczyzn! Dostałam szansę bycia reprezentantką silnych, nowoczesnych kobiet, które odnoszą biznesowe sukcesy, kobiety które kochają luksus, a co najwazniejsze kobiet, które same kierują swoim własnym zyciem. 

Porsche od dawna wspiera kobiecy tenis, sponsoruje coroczny tenisowy turniej w Stuttgarcie oraz niemiecką druzynę tenisową, wspiera tez młode tenisowe talenty.

Trudno uwierzyć, ze te dwa lata minęły tak szybko. Z tej okazji chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubionymi momentami dzielonymi z marką Porsche.

1. Prezentacja nowego Porsche Macan na wielkiej gali w Los Angeles była niezapomnianym przezyciem. Pomagałam zadebiutować Porsche SUV przed wielkim tłumem w LA Convention Center. Świętowaliśmy to wydarzenie z takimi gwiazdami jak chociazby rewelacyjny Patrick Dempsey.

Patrick-Dempsey-and-Maria

2. Jedno z niezapomnianych przezyć z Porsche nastąpiło w moim rodzinnym mieście Sochi podczas zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 r., gdzie zaprezentowałam Porsche mojego własnego projektu. Porsche i ja dzielimy miłość do projektowania i zwracania uwagi na szczegóły. Projektowanie dla takiej marki samochodu było jednym z największych wyzwań w moim zyciu. Natomiast jazda spersonalizowanym samochodem jest przezyciem nie do opisania!

Porsche-Sochi-Event-Bottega-Coat-in-Ivory.jpg.pagespeed.ce.RJ5mYxJmTO

3. Jednym ze świetnych aspektów pracy z Porsche jest to, ze podczas kręcenia reklamy mozesz dostać próbkę prawdziwej, szybkiej jazdy! W grudniu zeszłego roku kręciliśmy pierwszą reklamę dla Porsche w Los Angeles! 

Commercial-shoot.jpg.pagespeed.ce.LHXti8tcF0

4. W sierpniu ubiegłego roku Porsche było marką, która przekazała światu informację o tym, iz jestem twarzą akcji “Fashion Targets Breast Cancer”. Przyjęcie z tej okazji odbyło się w podczas New York Fashion WeekL-R-Danielle-Snyder-Jennifer-Fisher-Maria-Sharapova-Steven-Kolb-Pamela-Love-Jodie-Snyder-and-Betsey-Johnson.jpg.pagespeed.ce.-C9hjm_Bra

5. Moja koligacja z firmą Porsche jest cudowna! Rok temu zrobiłam krok do przodu i włączyłam do mojej kolekcji słodkości Sugarpova- samochody Porsche! Zaprezentowaliśmy nowy smak o nazwie “Speedy”, a są to jogurtowe zelki w kształcie legendarnego modelu Porsche 911. 

FINAL_Speedy_Pack.jpg.pagespeed.ce.pcgddxSWaG

6. Na przyjęcie z okazji zeszłorocznego Wimbledonu przyjechałam szykownie i stylowo! Jechałam na nie nowym Porsche 918 Spyder z moim personalnym szoferem, australijskim mistrzem Markiem Webberem. 

Maria-SHarapova-and-Mark-Webber.jpg.pagespeed.ce.eCOCA4D8iL

 

 

Leave a Reply

